sobota, 5 września 2015

Tag: Would You Rather...? Co wybrałabyś?



Na szybciutko Tag: Co wybrałabyś :) Pomysł zaczerpnęłam z Polskiego YT :) Jestem ciekawa co wybrałybyście Wy? :)
Jutro pokażę co dostałam w prezencie od siosty i mamy,które wróciły z nad morza <3
Wszystko jest idealne

1.Czy wolałabyś stracić wszystkie swoje maskary, eyelinery, pomadki i błyszczyki czy stracić wszystkie palety cieni?
Tylko nie moje palety cieni! Są dla mnie tak cenne, jak złoty pierścień dla Goluma :D Oczywiście na palety wydałam o wiele więcej pieniążków,ale jednak bez nich da się żyć. Nie poradziłabym sobie bez tuszu czy eyelinera. Uwielbiam także malować usta. Także wolałabym nie używać cieni niż reszty kosmetyków.

2.Czy wolałabyś zgolić głowę na łyso czy nigdy nie móc obciąć włosów?
Nie obcinać włosów <3 Niech rosną i będą długie :) Bałabym się ogolić niczym Britney, wyglądałabym jak cztery litery za krzaka. 
Mam nadzieję,że podcinanie końcówek jest dozwolone,bo nie chciałabym szukać peruki :)

3.Czy wolałabyś mieć koralowe czy różowe policzki?
Do mojego typu urody pasuje zarówno koral jak i róż. Ale jednak róż jest ciut subtelniejszy.

4.Gdybyś miała 1000$ do wydania to wolałabyś kupić ubrania czy kosmetyki do makijażu?
Ubrania <3 Zawsze gdy byłam mała chciałam mieć całą szafę ciuchów ciuchów. Chyba bym zwariowała gdybym wydała aż tyle kasy na kosmetyki. Musiałabym nosić make up 24/7 aby kosmetyki nie zmarnowały się z przeterminowania :D

5.Czy wolałabyś nałożyć pomadkę jako eyeliner czy eyeliner jako pomadkę?
O jeju jeju. Chyba pomadkę jako eyeliner. Pewnie po chwili kolor by zszedł z powiek. 

6.Czy wolałabyś kupować tylko w MAC czy tylko w Perfumerii Sephora?
Gdybym mogła wybrałabym Perfumerię Sephora. Mac ma świetne kosmetyki o których marzę,ale w sklepie dorwę o wiele więcej firm i produktów.

7.Czy wolałabyś do końca życia używać jednego cienia do powiek czy jednej pomadki?
Jednej pomadki. Dobrze dobrana pomadka pasuje do każdego makijażu :)

8.Czy wolałabyś nosić zimowe ubrania latem czy letnie zimą?
Nie wiem czasem czy tej zimy nie będę nosiła letniej odzieży, patrząc na pogodę. U mnie do słońca jest ponad 40-45 stopni.

9.Czy wolałabyś nosić jasny czy ciemny lakier na paznokciach przez cały rok?
Jasny. Nie rzucałby się w oczy.

10.Czy wolałabyś przestać używać swojego ulubionego produktu do oczu czy do ust?
Do ust. Uwielbiam mieć pomalowane oczy.

11.Czy wolałabyś nosić włosy związane w kucyk czy koczek?
O wiele wygodniej jest mi w koczku. Podczas gorąca włosy z kucyka przyklejają mi się do karku,co jest okropne.

12.Czy wolałabyś nigdy nie móc pomalować paznokci czy nigdy nie nałożyć błyszczyku?
Nie ma szans,że przestanę malować paznokcie. Poradzę sobie bez błyszczyków :)

13.Czy wolałabyś zgolić brwi i nie mieć ich w ogóle czy malować je markerem?
Wolałabym już z dwojga złego malować markerem i zafundować sobie grzywkę :D

14.Czy wolałabyś żyć bez makijażu czy bez lakieru do paznokci?
Dłonie są wizytówką kobiety, więc odpowiedz jest prosta :)
Nie mam problemów z cerą, mam ciemną oprawę oczu więc nie było by problemu,abym nosiła się bez makijażu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.