sobota, 12 września 2015

Przygotowana na wszystko. Co znajdę w mojej kosmetyczce?

Nie wiem jak Wy dziewczyny,ale w mojej torebce zawsze musi mieścić się mała kosmetyczka. 
Znajdują się w niej najpotrzebniejsze produkty.
Niech Was nie zwiedzie mały rozmiar! 
Jest to studnie bez dna.
Gdy chodziłam do szkoły była o wiele bardziej wyładowana,bo zazwyczaj nie było mnie w domu od 7 do 17-18.
Miałam ją jeszcze wyładowaną tabletkami,drobnymi pieniążkami i Bóg wie czym jeszcze. Czasem po dłuższym czasie odnalazłam w niej papierki po cukierkach i kapsle z Tymbarków.
Co znajduje się w Waszych kosmetyczkach?
Jaki jest Wasz kosmetyczkowy must have?

Aktualnie jestem na etapie szukania małej,ale uroczej kosmetyczki. Tą porwałam mamie, kupiła ją w zestawie z dwiema większymi.
Nie przedłużając zaczynamy :)


CHUSTECZKI NAWILŻONE
Mój must have. Nie wyobrażam sobie,aby ich brakło.
Bardzo lubię te w owocowej wersji zapachowej.
Chusteczki pochodzą z Lidla i kosztują mniej niż 1zł za 15sztuk.
Są dobrze nawilżone i nie pozostawiają lepkiej warstwy na dłoniach.
Mam ogromną schizę jeśli chodzi o dłonie. Wycieram je ciągle. Nawyk pozostał po szkole i obrzydliwym wycieraniu tablicy. Brrr!

CHUSTECZKI HIGIENICZNE
Nie ważne jaka pora roku, ja dosłownie zawsze cieknie mi z nosa.
Należę do alergików i łzawiaczy. 
Jak nie katar to łzy.
Chusteczki to must have.

CHUSTECZKI DO OKULARÓW
Zawsze o nich zapominam i w ruch idzie koszulka.
Można nimi także wyczyścić ekran komputera lub telefonu.

PŁYN ANTYBAKTERYJNY
Kiedy nie mam gdzie umyć dłoni, wybieram płyn.
Swój kupiłam w Rossmannie za mniej niż 5złotych. Mimo małej pojemności jest bardzo wydajny.
Dłonie po użyciu są czyste i pięknie pachną.

PLASTRY
Moje stopy są pechowe! Każda para butów potrafi je zranić.
Nie ważne czy noszę paski czy adidasy.
Jestem tego zdania,że lepiej je mieć niż płakać i zakrwawić obuwie.

PUDER
Nie muszę chyba mówić,że jest pomocny w ciągu dnia.
Każda z Nas musi "przypudrować nosek".

PATYCZKI HIGIENICZNE
Czasem trzeba poprawić makijaż oczu lub zetrzeć szminkę z skóry wokół ust.

FROTKI
Wcześniej gdy miałam krótkie włosy nie zwracałam na nie uwagi.
Długie kłaczki potrafią być uciążliwe zwłaszcza gdy są rozpuszczone.

KREM DO RĄK
Mój obowiązek. Dłonie mam suche jak wiór.
W szkole byłam na profilu gastronomicznym, więc dłonie były ciągle mokre. Raz doprowadziłam do masakry i skóra na kostkach dosłownie popękała do krwi.

SZMINKI
W zależności od nastroju wybieram malinowy róż,nude lub bezbarwną pomadkę.

EYELINER
Moje oczy łzawią i w ciągu dnia makijaż wymaga drobnych poprawek.
Mam go zawsze przy sobie,gdy wychodzę na dłużej.

PERFUMY
Na zdjęciu brakło kilku próbeczek. Przeważnie w kosmetyczce mam kilka zapachów. Wybieram je zależnie od nastroju. 
Są malutkie i poręczne

KARTY RABATOWE
Jak bałaga to bałagan. Mam kilka kart rabatowych,które zamieszkały w kosmetyczce.
Pora przenieść je do portfela :)

Jak wygląda Wasza kosmetyczka?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.