piątek, 11 września 2015

Jak przeżyć nadchodzące chłodne wieczory? Kilka propozycji

Jestem strasznym zimorodkiem i nie cierpię zimna. Czuję się dobrze gdy na dworze ( u mnie mówi się na polu) jest słonecznie i można wyjść bez kurtki czy sweterka. U mnie od tygodnia jest zimno i niestety muszę chodzić już w okryciu.
Pogoda nie pomaga,boli mnie gardło i ciągle kicham.
Uwielbiam usiąść w ciepłym pokoju pod kocem i zająć się sobą.

Co robię gdy pogoda nie dopisuje?

Lazy cold evening zaczynam od gorącej kąpieli. Powoli do łask powróci wanna i długie gorące kąpiele.
Uwielbiam różne umilacze typu sól,perełki,kule itd. Obowiązkowo musi być dużo piany.
Na twarz nakładam glinkę,algi lub inną maskę. 
Aby włosy nie były zazdrosne, kładę na nie odżywkę,maskę lub olej. 
Najczęściej nakładam olejek godzinę przed kąpielą. Stosuję metodę OMO,moje włosy ją uwielbiają. Są nawilżone,gładkie i błyszczące.
Jesienią mam zawsze skórę suchą jak wiór. Po kąpieli na ciało nakładam balsam intensywnie nawilżający.
Bardzo ważny jest krem. Na noc stosuję nawilżające mazidło z Barwy lub Lirene.
Usta wołają o pomadkę. Mam dwie ulubione,których używam na zmianę.

Oczywiście było coś dla ciała,ale musi być coś dla duszy.
Jestem maniaczką jeśli chodzi o czytanie książek! Ciągle dokupuję nowe dzieciaczki,które pochłaniam w ciągu dnia. Im grubsza książka tym lepiej.
Uwielbiam książki Simona Becketta i romanse Cecelii Ahern.

Czasem mam chęć na film. Ostatnio zobaczyłam wszystkie części sagi Zmierzch i zdecydowanie bardziej podoba mi się książka. Najczęściej leci u mnie MTV i Comedy Central, uwielbiam ich seriale.
Jeśli nie leci serial, przełączam na Eskę i słucham muzyki. 
Polubiłam autorów,których wcześniej nie słuchałam i uznawałam ich za słabiznę.

Jeśli już zamknę się w pokoju, nie wychodzę przez dłuższy czas. Muszę zaopatrzyć się w przekąski.
Wybieram owoce lub coś słodkiego. Obowiązkiem jest owocowa herbata,którą nauczyłam się pić niedawno. 

Co polecam?

FILM:

Jeśli jesteś prawdziwą maniaczką polecam Harrego Pottera. Oglądam go na okrągło. Mimo,że pamiętam wszystko, zawsze znajdę nowy ciekawy szczegół.
Do gustu przypadł mi Więzień Azkabanu i Insygnia śmierci.
Każdy zna losy chłopca,który został czarodziejem i musiał zwalczyć Lorda Voldemorta.

Love,Rosie
Film oglądałam kilka razy. Uwielbiam grę Lily Collins. Gra naturalnie i dziewczęco.
Rosie i Alex znają się od dzieciństwa. Gdy chłopak wyjeżdża z Dublina na studia do Ameryki, ich wieloletnią przyjaźń czekają ciężkie chwile.
"Love, Rosie" to opowieść o tym, że serce nie sługa. Miłość nie pojawia się na zawołanie, kiedy jest najwygodniej, lecz kiedy nadchodzi jej czas. W przypadku Rosie Dunne i Aleksa Stewarta nie bardzo się spieszyła, choć zapowiedziała się wcześnie. Przyjaciele z dzieciństwa razem wyrastali z początkowo jedynie platonicznej więzi. Ale ich niezdarność, trudność z przyznaniem się do tego, co czują, sprawiła, że nie potrafili zgrać się w czasie. Większość filmu jest więc historią tego, jak mijają się ich życiowe ścieżki. Gdy jedno z nich jest gotowe, drugie nagle jest niedostępne.  

Nie może zabraknąć także "3 metry nad niebem".
Film pierwszy raz zobaczyłam ze względu na bardzo przystojnego Mario Casas. Film lekki i przyjemny. Warto również zobaczyć drugą część " Tylko Ciebie chcę".
Przeczytałam książkę,która jest równie ciekawa jak jej ekranizacja.
Buntowniczy Hache, uczestnik wyścigów motocyklowych i entuzjasta ryzyka, poznaje Babi, dziewczynę z dobrego domu. Mimo dzielących ich różnic zakochują się w sobie.

Na koniec coś z Polski. Mowa o świetnym filmie "Chce się żyć".
Mogę powiedzieć,że jest to jeden z najlepszym filmów wyprodukowanych u nas. Chylę czoła dla Dawida Ogrodnika,który odwalił kawał dobrej roboty.
Historia chorego na mózgowe porażenie Mateusza, który podejmuje trudną walkę o godność i prawo do normalnego życia.

Dodatkowo polecam: Dla Ciebie Wszystko, Wciąż ją kocham, Ps. I Love You, Nostalgia Anioła, Gwiazd naszych wina, Pamiętnik, Ostatnia Piosenka, Szkoła uczuć, Dom nad jeziorem, Słodki listopad, Mroczne cienie, Stażyści, Inna kobieta, 

SERIALE:
Kultowy "Jak spotkałem waszą matkę". Mogę oglądać go bez przerwy. Koniec dość zaskakujący,ale zadowalający.
Żałuję,że się skończył.
Ted, wspominając dawne lata, opowiada dzieciom o swoich przyjaciołach i okolicznościach, w których poznał ich matkę.


AWKWARD-Inna
Lekko głupi serial,który mnie wciągnął. Można oglądać go na MTV.
Jenna zyskuje nagłą popularność, gdy wszyscy w szkole zaczynają myśleć, że niegroźny wypadek, któremu uległa, był nieudaną próbą samobójczą. 


 Poza tym oglądam Faking it, Glee(skończyłam),Kości <3,
Sherlock, Breaking Bad,The Big Bang Theory.
W planach mam zamiar zobaczyć Grę o Tron.

Oglądałyście którąś z moich propozycji? :) 
Co warto zobaczyć i przeczytać? :)
Jak spędzacie chłodny wieczór? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.