niedziela, 13 września 2015

100% GIRLY TAG


Tym razem stawiam na 100% dziewczęcy Tag. Dotyczy on nie tylko kosmetyków,ale również stylu.
Pytania pochodzą z francuskiego YT, w Polsce jest mniej znany. Znalazłam go zaledwie u kilku dziewczyn z Youtube. 

Zachęcam do odpowiadania na pytania :)


TAG 100% GIRLY

1. Twój ulubiony krem na dzień? Na noc? Pod oczy?
Bardzo polubiłam się z kremem nawilżającym i matującym Barwa. W dzień używam matującego, nocą wybieram nawilżający. Zabrałam mamie krem na noc Lirene o cudownej konsystencji. Czuję znaczną różnicę przy regularnym stosowaniu.Z kremem pod oczy bywa różnie. Zapominam o systematyczności i raz na jakiś czas używam kremu Anew firmy Avon.

2. Czy sądzisz ze firmy takie jak np. estee lauder czy lancome, które oferują luksusowe kosmetyki wytwarzają produkty najlepszej jakości?
Nie miałam niestety styczności z firmą EL i Lancome. Przekonałam się jednak,że nie wszystko co drogie jest dobre. 
Jednak bardzo chciałabym przetestować podkład EL na własnej twarzy.


3. Jakiego produktu używasz do demakijażu?

Aktualnie używam płynu micelarnego GP z rumiankiem. Lubię zmywać także makijaż przy pomocy olejku Magic Rose Evree.


4. Jaki jest Twój ulubiony żel pod prysznic na ten moment?

Arbuzowy z firmy Balea <3 Gdy jest gorąco uwielbiam używać męskiego żelu pod prysznic o zapachu limonki,cytryny czy mchu <3 


5. Czy kąpiesz się codziennie? Ile razy na dzień?

Latem nie da się inaczej <3 Zazwyczaj kąpiel latem biorę 2x. Rano i wieczorem.


6. Jaki jest Twój ulubiony balsam do ciała na ten moment?

Z balsamami u mnie ciężko. Mam jeden,którego nie zawsze używam. Od balsamu wolę olej bawełniany,który działa super.


7. Jakiego antyperspirantu używasz? Czy spełnia on obietnice producenta?

Używam kulki Fa i nie narzekam. Od czasu do czasu użyję dezodorantu Isana i jestem z niego zadowolona.


8. Czy często robisz French manicure? Czy wykonujesz go w domu? Jak często malujesz paznokcie? Czy stosujesz tipsy?

French nie gościł u mnie od wielu lat. Raz na 2-3tyg wykonuję własnoręcznie paznokcie hybrydowe. Hybrydy są niezwykłą wygodą. Nie muszę martwić się o odpryśnięty lakier.
Nigdy nie miałam przyklejonych tipsów :)


9. Jeśli posiadasz produkty firmy Mac, to w którym jesteś zakochana?
Niestety nie mam nic :( Poluję na żuczkowate cienie. Nie jest to must have,lecz czysta ciekawość.



10. Czy lubisz delikatny makijaż oczu czy mocniejszy? Jakie kolory cieni preferujesz?

Preferuję delikatny rozświetlający. Lubię delikatny cień na górnej powiece i kolorową kreskę na dole. 
Czasem lubię zaszaleć z ciemnym okiem.

11. Jaka firmę kosmetyczna uwielbiasz?
Od tej pory Zoeva, Makeup Revolution, Sleek. Z pielęgnacji kosmetyki Babci Agafii, Ziaja, Soraya, Barwa siarkowa.

12. Preferujesz wysoki obcas czy plaski? Szpilki, koturny czy balerinki?
Uwielbiam szpilki! Pomimo wzrostu (170cm) uwielbiam wysokie szpilki. O dziwo nie mam koturnów, ale mam mnóstwo balerin i butów slip on.

13. Jaka jest Twoim zdaniem najpiękniejsza torebka, która posiadasz? 
Hmm mała szara torebeczka, ale mam ochotę na torebkę MICHAEL KORS Jet Set Travel. Klasyczna i piękna <3

14. Biżuteria, którą najbardziej kochasz albo z która się nigdy nie rozstajesz?
Od wielu lat mam te same pierścionki,które są dla mnie bardzo ważne. Pierwszy dostałam od babci na komunię (złoty z bordowym oczkiem) i drugi złoty z białymi diamencikami,który dostałam na 18 urodziny.
Babusia miała gust i zawsze wiedziała jak mnie uradować. Pierścionki są piękną pamiątką,którą mam zawsze przy sobie. Od dziadzia na 20 urodziny dostałam przywieszkę z literką M. 
Biżuterię wybieram tak,aby była praktyczna i zawsze przypominała mi osobę od której ja dostałam.

15. Który z produktów kosmetycznych, które posiadasz 'odmienił' Twoje życie?
Może nie odmienił,ale ulepszył. Bardzo dużo zawdzięczam naturalnym olejkom. Są wielofunkcyjne.
Można dzięki nim zmyć makijaż, wzmocnić paznokcie,włosy i nawilżyć skórę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.