niedziela, 2 sierpnia 2015

Tag: Perfekcyjny babski wieczór

Jak wygląda Wasz perfekcyjny wieczór?  Staram się raz w tygodniu zarezerwować wieczór tylko dla mnie. Przez brak czasu,odwiedziny i imprezy z znajomymi nie mam wiele czasu dla siebie. Gdy mam chwilkę robię mini spa i nikt nie może mi przeszkadzać :)

Na pierwszym miejscu znajduje się pielęgnacja.
Perfekcyjny dzień zaczyna się od długiej kąpieli w wannie lub pod prysznicem. Następnie zmywam makijaż,nakładam maseczkę oczyszczającą(najbardziej lubię maski z glinki), po zmyciu maseczki kładę lekki nawilżająco-kojący krem, reguluję brwi,na włosy nakładam olej,maskę lub kremik. Później zajmuje się paznokciami. Aktualnie postawiłam na hybrydy,które szczerze mówiąc zaoszczędzają dużo czasu. Zmieniam je co dwa tygodnie. 
Niestety moje usta lubią być suche i każdego dnia towarzyszy mi pomadka nawilżająca. Muszę przyznać,że jestem zapominalska i w ciągu tygodnia praktycznie nie używam balsamu. Jeśli już mam czasu,nakładam masło kakaowe Isana.


Poza dbaniem o ciało,znajduję czas dla duszy.
Uwielbiam czytać książki. Od romansów po kryminały i książki historyczne. Znalazłam bardzo tanią księgarnię internetową i niemal co tydzień moja biblioteczka poszerza się o nowych domowników.
Do kominka wkładam mój ulubiony wosk,ostatnimi czasy używam tylko Soft Balnket i Vanilla Cupcake.
Na nocnej szafeczce znajdują się łakocie. Staram się nie jeść słodyczy i sukcesywnie zamieniłam je na owoce i jogurty.
Jestem dość zabiegana i każdą ważną datę zapisuję w kalendarzu. Zapisuję także pomysły na recenzje i posty. 


A jak wygląda wasz perfekcyjny babski dzień?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.