piątek, 3 lipca 2015

Wzięła baba wypłatę i... popłynęła...

Ostatniego dnia miesiąca dostałam wypłatę,więc oczywiście zastrzyk pieniędzy przydał się i to bardzo.
Kosmetyki pokończyły mi się w ekspresowym tempie.
Tym razem pokazuję mały haul z drogerii ekobieca. Zakupy zamówiłam w wtorek wieczorem,a dziś rano o 9 już cieszyłam się paczuszką.
Niestety wykończyłam moje paletki z brązowymi,złotymi i ciemnymi odcieniami. Bardzo potrzebowałam nowej palety,tym razem postawiłam na firmę Makeup Revolution.
Kupiłam trzy paletki Hot Smoked,Essential Day to Night oraz kultową Iconic 3.
Znalazłam w paletkach piękne fiolety,złoto <3
Pędzelków do rozcierania nigdy za mało. Pojawia się ich coraz więcej w kolekcji.
Tym razem zamiast Hakuro,postanowiłam wypróbować pędzelek Makeup Revolution oraz Lancrone.
Baza była na wykończeniu,więc postanowiłam zakupić nową firmy Delia. Mam nadzieję,że spisze się dobrze :)
Chciałam wypróbować nowy olej do włosów. Uwielbiam zapach jaśminu,dlatego kupiłam olej jaśminowy. Nie wiem kiedy wykorzystam wielką 500ml butlę! Mogę powiedzieć,że zapach ma obłędny <3
Na końcu do koszyka powędrował foliowy cień do powiek. Nie mogłam uwierzyć,że kosztuje tylko 14,99zł! Tak więc jestem posiadaczką cudaka o kolorze Rose Gold <3 Już mam plan,by połączyć go w makijażu z cieniem Golden Rose od Kobo :)

Kupiłam tylko to co chciałam, w gratisie dostałam pędzelek do korektora,jest dość sztywny i twardy. Zobaczymy jak będzie z używaniem :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.