środa, 15 lipca 2015

Tag: Makijaż codzienny :)

Tak na szybciutko post dotyczący codziennego makijażu :)
Gdy nie muszę nigdzie wychodzić stawiam na naturalność. Na twarzy znajduje się jedynie lekki krem :)
Aby nie wyglądać "słabo" podczas wyjścia, robię się na bóstwo :D Oczywiście w granicach rozsądku :)
1. Twarz
W zależności od stanu skóry:
-Gdy na twarzy nie widać niedoskonałości, stawiam na krem CC od Eveline. Bardzo go polubiłam,jest lekki,ale wyrównuje koloryt i dodaje blasku.
-Podczas gorszego dnia,maluję twarz podładem Synegren. Poznałam go już w gimnazjum i bardzo często do niego wracam. 
Aby nie błyszczeć jak kula dyskotekowa,wybieram sypki puder Wibo. Jest genialy,trwały i tani jak barszcz! 

2.Brwi
Mam fioła na ich punkcie. Zawsze muszą wyglądać perfekcyjnie. Jeśli nie mam czasu, maluję je cieniem i gotowe :) Czasem zamiast cienia,pojawia się żel Eveline

3.Powieki
Uwielbiam malować się cieniami. Jedno pociągnięcie cienia,a czuję się o wiele lepiej. Najczęściej wybieram cienie Sleek Arabian Nights lub Vintage Romance.
Oczywiście kreskę maluję czarnym lub brązowym eyelinerem Eveline. Jest dość płynny,ale trwały 

4.Rzęsy.
Pokochałam tusz Miss Sporty. Jest o wiele lepszy niż tten od Lovely Pump Up. Gdy zależy mi na delikatnym,świeżym makijażu wybieram tusz Wake me up od Rimmel.

5.Usta
Na usta wędruje pomadka w neutralnym,jasnym kolorze :) 

Stawiacie na delikatny make up - no make up?
Czy może wolicie zrobić się na bóstwo? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.