sobota, 25 lipca 2015

Pierwsze zakupy w drogerii Minti Shop

Właśnie skończył mi się aceton i cleaner,musiałam poczynić zakupy. Od samego początku zakupy chciałam zrobić w hurtowni z rzeczami do paznokci,ale nie mieli dużych płynów. 100ml za 10zł? Nie opłaca się i odpada. 
Nigdy nie robiłam zakupów w drogerii Minti Shop,więc postanowiłam zaryzykować.
Z obsługi jestem niezwykle zadowolona. Zamówienie złożyłam w poniedziałek,a w środę kurier był już u mnie.
Mam troszkę żal do kuriera,bo miał być pierw w wtorek,ale nie dojechał. Wkurzyłam się,bo czekałam na marne. Miałam ochotę postraszyć go moim psem obronnym-Guciem :D

Zamówiłam litrowe opakowanie acetonu i cleanera od firmy produkującej hybrydy Semilac. Acton kosztował 20zł,cleaner 24zł. 
Mam jeszcze zapas ok. 200wacików,ale nie byłam z nich do końca zadowolona. Za 7,50zł. kupiłam aż 500 wacików bezpyłowych. Są znacznie lepsze i większe niż moje wcześniejsze.
Do siostry powędrowało truskawkowe jajeczko W7,sygnowane na EOS. Kosztowało ok. 10zł. 
Śliczny Tangle Teezer w kolorze biało różowym. To już trzecia szczotka i jestem bardzo z nich zadowolona. Tą akurat zamówiła sobie moja siostra.
Na koniec dwa woski z promocji. Skusiłam się na waniliową babeczkę i słodkie jabłko :)
Jeszcze leżą nie używane i czekają na swoją kolej.

Na koniec mój pies obronny,który siedzi niczym surykatka. Dla mnie to norma :D
Zaczynam się martwić kiedy nie udaje surykatki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.