czwartek, 23 lipca 2015

Nowa dostawa kosmetyków Balea :)

Uwielbiam zapach kosmetyków Belea. Jest nieziemski i połączone kombinacje zapachowe są dziwne,ale udane.
Wujek z Niemiec przywiózł mi kilka nowości. Wcześniej miałam tylko trzy dezodoranty,które bardzo polubiłam. 
Wcześniej miałam dezodorant Cabana Dream,Golden Magic i Elegent Kiss. Zapach pozostaje bardzo długo na skórze.
Nowością jest malinka i pomelo. Aktualnie testuję wersję malinową i jestem zadowolona :)
Niebieska wersja żelu jest dla mnie ciut za słodka,zaś limonka z aloesem jest strzałem w dziesiątkę. Rześki,świeży żel jest wybawieniem podczas gorących dni. 
Obawiałam się,że będzie pachniał jak mleczko do mycia zlewu :D Niesłusznie :)
Szampon oddam mamie i siostrze,ponieważ u mnie powodują łupież. Ubolewam nad tym,ponieważ włosy są miękkie,gładkie i błyszczące.

Będzie co testować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.