piątek, 31 lipca 2015

Najprzyjemniejszy dodatek podczas pochmurnych dni.

http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/115-miekki-koc-soft-blanket.html?search_query=blanket&results=5

Dosłownie przepadłam. Na wosk czaiłam się kilka tygodni,aż kupiłam go w drogerii internetowej. Słyszałam dużo dobrego na temat zapachu Soft Blanket. Z zniżką kosztował mnie ok. 6zł więc żal było nie brać :) Od pewnego czasu stałam się miłośniczką wosków i szukam wyjątkowych zapachów.

Ciepły, przytulny, dający poczucie bezpieczeństwa – jasny, naturalny kocyk, który w pierwszych latach życia z powodzeniem zastępował najbardziej nawet zmyślne maskotki, a podczas dorosłych wieczorów i nocy sprawdza się jako miła pierzynka. Soft Blanket to esencja beztroskiego dzieciństwa – spędzanego w objęciach zabawy czasu, który codziennie kończył się sesją czytanych przez rodzica bajek. Biały, miękki, delikatny kocyk czule otulał i towarzyszył dzielnie podczas najróżniejszych, wyśnionych przygód. A teraz – nie odstępuje nas na krok, bo jego pachnąca esencja zamknięta została w wosku Soft Blanket.

Soft Blanket należy do "białych" czystych zapachów. Bardzo szybko wypełnia całe pomieszczenie i pozostaje w nim na długo. Jest niezywkle mocny i osoby wrażliwe mogą nabawić się bólu glowy. Moja siostra nie polubiła się z nim. Na samym poczatku wyczuwamy delikatną słodycz,która po chwili zmienia się z ostrzejszy zapach.
Aromat przypomina mi zapach perfum na ubraniach. Pomimo,iż nie palę wosku to czuję go z kominka :)
Jest wręcz idealny na wieczór lub chłodny deszczowy dzień. Latem gdy doskiera nam gorąc,wosk może być za mocny i drażniący.
Jeśli lubisz mocny aromat tarta przypadnie Ci go gustu :)

Wosk można kupić np. sklepie http://www.goodies.pl/ lub stacjonarnie w większych galeriach :)

http://www.goodies.pl/woski-zapachowe/115-miekki-koc-soft-blanket.html?search_query=blanket&results=5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.