wtorek, 14 lipca 2015

Mydło czy węgiel?

Już jakiś czas temu dostałam do przetestowania czarne mydło w kształcie węgla :) 
Produkt otrzymałam dzięki uprzejmości firmy produkującej Sadza Soap. 
http://sadzasoap.com/
Mydło w kształcie bryły węgla zdobi łazienkę oraz ciekawi gości. Gdy widzimy je pierwszy raz,mamy wrażenie,że w dłoni leży czarny węgiel.
Jest to ciekawa pamiątka prosto z Śląska,który oczywiście słynie z wydobywania tego właśnie surowca.
Czym jest to mydełko??

Czarne mydło w kształcie bryły węgla

Sadza Soap to nie tylko ozdoba łazienki, świetnie wyglądający gadżet i doskonały upominek, ale przede wszystkim prawdziwe mydło (produkt jest testowany dermatologicznie i uzyskał pozytywny wynik specjalistycznych badań przeprowadzonych przez Centrum Kosmetyków dr Piotr Koziej).Mydło Sadza Soap w kąpieli daje delikatną szarą pianę, a zawarte w nim drobiny węgla sprawiają, że ma działanie peelingujące.Sadza Soap ma subtelny naturalny mydlany zapach, nie zawiera żadnych dodatkowych substancji aromatycznych, przez co jest przyjazne dla delikatnej skóry dzieci i alergików.Składniki wykorzystywane do produkcji mydła są w 100% pochodzenia roślinnego.
Skład: Aqua, Glycerin, Sodium Stearate, Propylene Glycol, Sorbitol, Sodium Laurate, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Chloride, Stearic Acid, Lauric Acid, Pentasodium Pentetate, Tetrasodium Etidronate, CI 77266
Moja opinia:
Produkt znajduje się w bardzo ładnym,plastikowym pudełeczku. Podoba mi się wygląd opakowania. Znajdziemy na nim opis mydła,aż w trzech językach. Na początku możemy mieć problem z otwarciem.
Mydło ma jak już wcześniej wspomniałam kształt węgla. Położone na półeczce,zdecydowanie przyciąga wzrok. Bardzo dobrze się pieni,kształt nie przeszkadza w myciu ciała.
Niektórym może przeszkadzać zapach mydła,lecz po chwili znika. Obawiałam się,że moja skóra nie polubi się z produktem. Jednak nie stało się nic takiego,mimo,że skóra jest bardzo wrażliwa.
Mydło dobrze oczyszcza,peelinguje i nie wysusza.
Kosztuje 25zł,więc cena może wydawać się wysoka,lecz właściwości wszystko wynagrodzą :)

Skusiłybyście się na takie mydełko? :)



1 komentarz:

  1. Uwielbiam kosmetyki z węgla aktywnego! Są niesamowicie skuteczne! Ostatnio odkryłam proszek z dodatkiem węgla aktywnego do wybielania zębów i muszę przyznać, że jest niesamowicie skuteczny! ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.