czwartek, 9 lipca 2015

Aktualna pielęgnacja włosów :)

Ponieważ postanowiłam zacząć intensywną pielęgnację włosów,chcę opowiedzieć jak o nie dbam :)
Moje kłaczki nie należą do wybrednych czy sprawiających kłopot. 
Nie mam problemów z przetłuszczaniem,suchymi pasmami czy łupieżem.
Tak wyglądają w cieniu :)

Aktualna pielęgnacja w czerwcu:
-cały czerwiec testowałam szampon firmy Lisap,który ujarzmił moje strąki :D
Od czasu do czasu umyłam włosy szamponem Barwa,aby porządnie oczyścić włosy z wszelkich zanieczyszczeń.

-zaczęłam olejowanie nowym olejem jaśminowym, póki co muszę poczekać dłuższy czas z recenzją :)

-dosłowny pech. W tym miesiącu wykończyłam trzy maski firmy Kallos. Czekoladową,do włosów farbowanych oraz Keratin. 
Zdecydowanie Keratin spisała się najlepiej. Włosy były gładkie i błyszczące.

-końce zabezpieczałam różnymi produktami np. olejkiem arganowym, jedwabiem, olejkiem firmy Safira i fluidem firmy Marion. 

Jak co miesiąc podciełam końcówki włosów,mimo że były nie zniszczone :)
Praktycznie wgl nie rozdwajają mi się końce,ale podcinam je profilaktycznie aby nie kruszyły się.

Ostatni raz farbowałam je (szampon koloryzujący na 24 mycia) pod koniec marca.

Jak widać pielęgnacja dość krótka.
Poszukuję fajnej odżywki do spłukiwania oraz maski :) 
Mam nadzieję,że poradzicie coś dobrego :)
Chcę odżywić włosy i lekko je dociążyć :)
Jestem posiadaczką średnioporowatych,pofalowanych kłaczków.

Dziękuję za rady :* :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.