wtorek, 16 czerwca 2015

Ukwiecony projekt- stokrotki :)

Od tygodnia jestem padnięta,ale na pomalowanie paznokci zawsze znajdę siły i czas :) 
W tym tygodniu zmalowałam stokrotki :) Nie miałam na nie kompletnie pomysłu :)
Wiedziałam,że chcę pomalować pazurki miętowym lakierem Miss Selene :) Chciałam aby pazurki błyszczały,dlatego pomalowałam je brokatem opalizującym na złoto także firmy Miss Selene.
Wybrałam do tego ciemno zielony lakier BeBeauty z Biedronki. 
Płatki zmalowałam przy pomocy białej,matowej farbki akrylowej :)
Pomarańczową kropeczkę zrobiłam lakierem firmy Manhattan :)
Uzyskany efekt przypadł mi do gustu :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.