poniedziałek, 15 czerwca 2015

Co można dostać za 15zł ?

Co można dostać za 15zł w Markecie Chińskim? 
Jak już wspominałam nie dawno otworzyli nowy sklep. W czwartek postanowiłam dokładniej przeglądnąć ich wyposażenie. Szczególnie polubiłam się z szafą do paznokci.
Znajdziemy tam bardzo dużo karuzeli i kasetek z dekoracjami do paznokci. 
Spotkałam także wiele nowych lakierów firmy Revers oraz Lemax. 
Tym razem postawiłam je jeden żółty lakier,który będzie mi potrzebny do wyzwania. 
Piękny,słoneczny żółty lakier firmy Lemax, kosztował mnie 3zł.
Następnie zobaczyłam,że była dostawa nowych dekoracji. 
Do gustu przypadły mi dwie palety z ćwiekami. Kształty ozdóbek są takie same,lecz mają inne kolory oraz wykończenie. 
Pastele są matowe,zaś żywsze kolory są metaliczne. Za jedno opakowanie zapłaciłam 6zł :)
Już nie mogę się doczekać nowych pazurków :)

Czasem warto wybrać się do Chińczyka i poszukać perełek :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.