środa, 27 maja 2015

Szampon Barwa Ziołowa-czy produkt za 2,69zł może być dobry?

Bardzo dużo słyszałam dobrego o szamponach firmy Barwa Ziołowa. Z kupnem zwlekałam bardzo długo,ponieważ nigdzie nie mogłam go znaleźć. 
Podczas zakupów w Tesco postanowiłam zerknąć na regał z kosmetykami. Znalazłam w końcu szampon na dolej półeczce.
Nie byłam pewna czy to ten,dlatego że szata graficzna uległa zmianie.
Używam go ponad miesiąc i chcę podzielić się opinią :)

Przeznaczenie:
do pielęgnacji włosów przetłuszczających się

Od natury:
Ekstrakt z liści pokrzywy – bogaty w witaminy i składniki mineralne działa przeciwłojotokowo i wzmacniająco na cebulki włosów

Od nas:
Brak silikonów
Brak barwników
Hydrolizat keratyny
Krystaliczna formuła

Szampon zapewnia włosom:
Skuteczne oczyszczenie skóry głowy
Poprawę kondycji włosów
Zwiększoną puszystość
Witalność

Opakowanie:
Szampon ma bardzo ładną szatę graficzną. Buteleczka posiada mały otwór przez który wylewa się odpowiednia ilość szamponu. 

Cena/dostępność:
Za swój szampon zapłaciłam jedyne 2,65zł. Z dostępnością jest różnie,więc podaję stronę producenta gdzie możecie zakupić kosmetyki Barwy
http://www.barwa.com.pl/seria/barwa-ziolowa/

Zapach:
Bardzo przyjemny ziołowy zapach,który chwilkę utrzymuje się na włosach. 
Nie jest on mocny ani drażniący. 

Konsystencja:
Bezbarwny,gęsty płyn. Ponieważ wysoko w składzie zawiera SLS,bardzo dobrze się pieni. Już minimalną ilością możemy umyć skalp oraz włosy. 
Jest niezwykle wydajny. 

Działanie:
Szamponu używam raz na tydzień w celu mocnego oczyszczenia włosów z wszelkich zanieczyszczeń.
Wcześniej w tym celu używałam Head&Showders,lecz nie byłam zadowolona. 
Szampon pozbędzie się wszelkich pozostałości na włosach. Po umyciu są skrzypiące oraz niestety przy długich włosach mogą się troszkę plątać. Mi to jednak nie przeszkadza,bo zawsze używam maski.
Zawsze po umyciu zachwycam się włosami. Są bardzo miękkie,sypkie oraz uniesione u nasady.
Miałam zawsze problem z oklapniętymi włosami, teraz są uniesione aż do następnego mycia.
Mimo regularnego stosowania nie dostałam łupieżu,ani nikt z domowników. 
Od dłuższego czasu musiałam myć włosy codziennie,aby następnego dnia były "wyjściowe". Teraz w idealnym stanie pozostają nawet 3 dni! 
Jestem bardzo ciekawa innych wersji Barwy Ziołowej i będę szukała ich po osiedlowych sklepach chemicznych :)

Używałyście już może tego szamponu?
Polubiłyście się z nim? Czy raczej nie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.