czwartek, 28 maja 2015

Projekt "KOSMETYCZNE ZBIORY"- szminki,pomadki,błyszczyki,kredki






Coś co uwielbiam i nie wyobrażam sobie bez nich makijażu! Podczas zakupów w sklepie zawsze spoglądam w stronę nowych szmineczek.
Nie przepadam za klejącymi się błyszczykami,więc zawsze stawiam na pomadki.
O dziwo w mojej kolekcji nie ma ani jednej kredki,lecz planuję zakup kontórówki Golden Rose.
Post jest kolejnym z serii "Kosmetyczne Zbiory".
W mojej kolekcji znajdziemy kilka neutralnych kolorów i wiele wiele różowych szmineczek w kilku odcieniach.
Polubiłam się z firmą Avon, Revlon oraz Essence :)
Zapraszam do oglądania :)

Jak już kiedyś wspominałam, bardzo lubię próbki szminek. Dzięki nim, mogę sprawdzić czy dany odcień mi pasuje. 
Jest to także ogromna wygodna gdy maluję dziewczyny :) 
Dla każdej dobiorę odpowiedni kolor.
W mojej kosmetyczce znajdziemy także balsam do ust oraz pomadkę ochronną. W okresie zimowym jest ich więcej :)

W jakim kolorze szminki czujecie się najlepiej?
Oraz jaką firmę lubicie? :)
Właśnie szykuję się do kupna pierwszej szminki Golden Rose <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.