poniedziałek, 25 maja 2015

Projekt "KOSMETYCZNE ZBIORY"- Kredki,eyelinery,tusze,odżywki,cienie

Coś co uwielbiam <3 Mogę mieć miliony cieni i tuszy. Gdy już mi się znudzą,oddaje je koleżankom lub kuzynce. 
Każda z Nas jest zadowolona. Ja mam miejsce na nowości,a one mogą przetestować naprawdę fajne kosmetyki.
Kolekcja jest duża,znałam sobie sprawę z tego gdy robiłam zdjęcia.
Jest to zdecydowanie moja ulubiona grupa kosmetyków.
Bardzo lubię podkreślać oczy :)
Nie zdawałam sobie sprawy,że mam tyle tuszy:
-2x Lovely Pump Up(nowe)
-Wibo Extreme lashes (nowy)
-Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic
-Avon Winged out (końcówka)
-Quiz(tusz leci do mojej siostry)
-False Lash Wings (końcówka)
-Avon Spectra Lash (końcówka)
-Eveline mascara do brwi

Jak widać nie przepadam za kredkami do oczu, wybieram cień w kredkach:
-Rimmel Scandaleyes (piękny turkus)
-Astror Perfect Stay 
-rozświetlacz Lovely
-2cienie w kredce Lovely w kolorze granatowym i szarym
-kredka Miss Sporty w kolorze ciemnej zieleni
-kredka w grafitowym kolorze od Miss Sporty
Na mojej powiece zawsze króluje kreska:
-Saffron eyeliner w słoiczku
-Wibo Electric Blue
-2x eyeliner Eveline w kolorze brązowym i czarnym(nowe)
-2x Lovely Eye matte (czerń i granat, nowe)
-My Secret (wędruje do siostry)
-Mekeup Revolution (również wędruje do siostry)
Na sam koniec największa kolekcja <3
-duża paleta Saffron
-Makeup Revolution Geek
-2 palety Technic
-3 palety Makeup Revolution (32 cienie) (Eyes like Anges,Matte Flawless,Flawless)
-Mua Glitter Ball
-MUR No Photos!
-3 palety Sleek (Wintage Romance,Arabian Night,Rio Rio)
-kolorowa paleta MUR Brights 
-MUR I<3 Obsession
-Essence all about candies
-kilka pojedyńczysz cieni :)


Uff gratuluję dotarcia do samego końca :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.