niedziela, 24 maja 2015

Projekt "KOSMETYCZNE ZBIORY" - pudry,róże,bronzery,korektory,bazy i podkłady.

Kolejny post z serii "Kosmetyczne Zbiory". Projekt zorganizowała Asia z bloga http://joannaa-lifestyle.blogspot.com/
Tym razem pokazujemy kosmetyki do twarzy. 

Jak widać posiadam kilka podkładów (od lewej):
-krem CC Eveline 
-podkład Revlon Photoready 003
-podkład Pierre Rene Advanced Lift(nie otwierany,czekam na lato)
-podkład Essence Stay all day (nowy,kupiłam ciemniejszy odcień do mieszania jasnych podkładów gdy nadejdzie lato)
-podkład Revlon CS 150 Buff
-końcówka podkladu Ingrid(wystarczy może na 1-2makijaże)
-krem BB Avon
-baza pod makijaż Ingrid

Uwielbiam róż do policzków!
-serduszko MUR Blushing Hearts
-róż Wibo nr 5
-róż w kremie Bell

Bronzera używam tylko latem,aby podkreślić opaleniznę:
-rozświetlacz z bronzerem Fake Bake
-bronzer,którego nazwy nie pamiętam
-bronzer Ingrid,który ma ciepły odcień i używam go przy makijażu innych dziewczyn

Uwielbiam rozświetlacze!
-rozświetlacz Lambre 
-rozświetlacz W7,który podbił moje serce
-przez nieuwagę na zdjęciu pojawił się także róż w płynie.
Na zdjęciu zapomniałam umieścić korektor Eveline.

Polubiłyście się z którymś kosmetykiem? :)
Ciekawa jestem Waszych zbiorów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.