piątek, 1 maja 2015

Poznajmy się lepiej! Czyli jakie kosmetyczne sekreciki skrywam? :)

Każda z Nas na 100% zaliczyła wpadkę makijażową i skrupulatnie ją ukrywa :) 
Należę do osób,które może nie zaliczyły wpadki lecz posiadają swoje dziwactwa :)
Tak więc dziś Tag :"Moje kosmetyczne dziwactwa".

1.Nie mam problemu wyjściem z domu bez makijażu. Jednak muszę mieć pomalowane usta lub brwi.
Bez tych rzeczy czuję się nago oraz wydaje mi się,że wyglądam słabo.

2.Potrafię stać w drogerii kilka minut przy danym produkcie i rozszyfrowywać skład. Nie kupię czegoś póki skład nie spełni moich oczekiwań. 
Pan ochroniarz patrzy na mnie jak na wariatkę,bo skoro długo czatuję pod półką z szamponami i przypatruje się każdemu z osobna to muszę być ZŁODZIEJKĄ! Pozdrawiam pana z Rossmanna.

3.Bardzo ale to bardzo wkurza mnie gdy ktoś grzebie w moich skarbach (czyt.kosmetykach).
Nie lubię gdy ktoś maca je brudnymi paluchami i smaruje po swojej twarzy bez mojego pozwolenia.

4.Nie cierpię czesać włosów! Są długie i gęste więc aby doprowadzić je do porządnego stanu musiałabym czesać je kilka razy dziennie.
Gdy jestem w domu stawiam na wygodę i robię francuza lub koczka :)
Czasem mam ochotę je ściąć,ale żal mi bo są takie piękne <3

5.Uwielbiam malować paznokcie,ale nie cierpię czasu gdy schną! Jestem bardzo niecierpliwa.
Przez dłuższy czas robiłam hybrydy i przyzwyczaiłam się,że po zrobieniu są już suche i nic ich nie uszkodzi :)

6.Jestem maniaczką cieni do powiek! Mimo,że mam kilka(dobra kilkanaście)paletek,zawsze czatuję na nowości :)
Każdy cień jest inny prawda? :D 

7.Już wiele razy chciałam zrobić brwi henną... ale się boję,że będę wyglądać śmiesznie :)

8.Moje kosmetyki pielęgnacyjne muszą pachnieć! Nie kupię kosmetyków,które mają słaby zapach :( Jestem bardzo wrażliwa na zapachy :(

9.W aucie pachnieć perfumami mogę tylko ja! :D Nie akceptuję gdy ktoś inny się wypachni :)

10.Kiedyś farbowałam włosy tylko na brązowo, teraz nie wyobrażam sobie życia bez moich bordowych wpadających w czerwień włosów <3

Każdy z Nas ma swoje dziwactwa :) 
A jakie wy skrywacie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.