piątek, 29 maja 2015

Piękny,naturalnie wyglądający róż Wibo Smooth&Wear

Kosmetyków do makijażu używam już kilka lat. Z różem polubiłam się niedawno. Zawsze obawiałam się,że będę wyglądała jak klaun z podkreślonymi policzkami.
Pierwszym różem,który pokochałam było serduszko firmy Makeup Revolution.
Bardzo chciałam przetestować inne produkty. Od samego początku wiedziałam,że szukam różu w brzoskwioniowym odcieniu.
Dzięki promocji w Rossmannie,zdecydowałam się na Smooth&Wear.

Róż Smooth & Wear
Prasowany róż do policzków z jedwabiem, wit.E i kolagenem. Bogata formuła o matowym wykończeniu wpływa na wyraźne poprawienie wyglądu i kondycji skóry. Wyraźnie eliminuje oznaki zmęczenia. Rozświetlona cera pełna blasku, koloru i świeżości. Dostępny w 6 kolorach od Listopada 2014.

Opakowanie:
Tradycyjna czarna plastikowa kasetka. Plastik jest na tyle twardy,że nawet przy upadku nic się nie stanie. Pudełeczko jest malutkie i poręczne, zamknięte na zatrzask. 
Do opakowania nie ma dołączonego pędzelka. 

Cena:
Produkt kosztuje 8zł i można dostać go w drogerii Rossmann.

Kolor/pigmentacja:
Niezwykle piękny naturalny brzoskwiniowy odcień lekko wpadający w róż. Wygląda bardzo ładnie,nie zrobimy sobie nim krzywdy.
Róż jest dość twardy i dobrze napigmentowany. Przy pierwszym pociągnięciu już mamy słodkie różowe policzki. 
Gdy nałożymy go za dużo,możemy łatwo go rozetrzeć :)

Trwałość:
Śmiało mogę powiedzieć,że kosmetyk ma lepszą trwałość niż serduszko MUR. Na policzkach pozostaje do samego demakijażu.
Oczywiście po czasie staje się mniej intensywny,lecz nadal widoczny. 


Nie myślałam,że tak polubię się z kosmetykiem za 8zł. Spisuje się świetnie. Cera wygląda na zdrową i promienną. 
Kupię jeszcze inny kolor,tym razem wpadający w róż. 
Na cerze wygląda bardzo naturalnie,nie tworzy brzydkich plam. Plusem jest to,że nie posiada błyszczących drobinek. Jest całkowicie matowy :)
Minusem może być tylko jego twarda konsystencja. 
Jeśli szukacie taniego i dobrego produktu warto go kupić. Polecam z całego serca :) 

Macie lub znacie? :)
Co o nim sądzicie? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.