piątek, 8 maja 2015

Obiecałam nie iść na promocje i co? HAUL Rossmann,Natura,Biedronka

Tak tak miałam nie iść na promocję,ale niestety :D Do portfela wpadły nieplanowane pieniążki więc wybrałam się na zakupowy szał :) 
Jak na złość kończyła mi sie większość kolorówki, więc promocja spadła mi z nieba.
Odwiedziłam drogerię Rossmann, Naturę oraz w Biedronce była dostawa nowych kosmetyków BeBeauty :) 
Oczywiście nie obeszło się bez nerwów, nawet pokusiłam się na napisanie posta dotyczącego chamstwa w sklepach :)
Nie przedłużając zapraszam do oglądania moich zdobyczy :)
Niestety cen nie podam,bo wyrzuciłam paragony :(

1.Na pierwszy ogień lecą zakupy z Natury :)
W promocyjnych cenach zakupiłam:

-paletkę cieni Essence "all about candies" piękne pastelowe kolory kupiłam z myślą rozświetlenia kącików oczu. 
-My Secret Tio eyeshadow. Bardzo przyjemna paletka kameleonków. Pięknie mienią się na oczach.
-Essence Longlasting lipstick w kolorze Cool Nude. Szukałam stonowanej szminki i postanowiłam ją kupić.
-Essence Matowy błyszczyk w kolorze Velvet Rose.
-Poza promocją kupiłam płyn micelarny GP.

2.Rossmann
a) promocja na pudry, podkłady itd
Podczas tej promocji nie szalałam za bardzo. Kupiłam tylko:
-Fixing powder od Wibo
-Róż Smooth'n wear w kolorze nr. 5
-Korektor Eveline w kolorze 04 light

b) tusze do rzęs,eyelinery itd
I tutaj poszalałam już znacznie bardziej :)
-2 eyelinery Eveline Celebrities w kolorze brązowym oraz czarnym.
-Miss Sporty 402 Smoky Green Eyes. Brakowało mi zgaszonych,chłodnych kolorów.
-3 cienie w kredce Lovely w kolorze granatowym,szarym i perłowo różowym. Chcę używać ich na dolnej powiece :)
-Eyeliner Electric Blue od Wibo
-Eyeliner Matte od Lovely w kolorze granatowym i czarnym.
-2tusze Lovely Pump Up
-Tusz Miss Sporty Studio Lash. 
-Wibo Ektreme Lashes

c) lakiery i szminki
Tutaj już nie poszalałam,a dlaczego dowiecie się później.
-Miss Sporty baza PEEL OFF. Kupiłam ją aby spokojnie robić gradient i stempelki.
-Lakier Baltic Sand w kolorze nr. 3
-Lakier Summer Sand w kolorze nr. 6
-Szminka Temptation w kolorze nr. 2

d) poza promocją:
-kupiłam duży zmywacz Isana o poj. 250ml
-duże waciki do demakijażu od Lilibe. 



3.Biedronka
Dlaczego nie poszalałam przy kupnie lakierów z Rossmanna? Ponieważ kupiłam lakiery BeBeauty,które dla mnie są genialne :) Więc szykuję już o nich recenzję :)
-Lakier do ust niestety nie ma numerka. Jest to jasny róż :) 5.49zł
-Matowa szminka BeBeauty w kolorze zbliżonym do ust. Ładny delikatny róż. 5.49zł
-Lakiery Bebeauty 4.49zł sztuk 13. Piękne pastelowe barwy,mimo że znajdują się tutaj także ciemne kolory.

4.Tesco 
-szampon Barwa Ziołowa pokrzywa za 2.99zł. Kupiłam go do oczyszczania włosów.

Dla mnie promocje i zakupy skończyły się już na długo długo.
A co wy kupiłyście? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.