sobota, 9 maja 2015

Najnowsza dostawa kosmetyków Balea :3

Jak widać zostałam wręcz zawalona nowościami z Balei :) Uwielbiam ich kosmetyki i niezmiernie się cieszę,że będę mogła przetestować nowe kosmetyki. Część już miałam,a część z limitowanej serii :)

Dostałam aż 8 żeli pod prysznic :)
Moim zdecydowanym faworytem jest arbuzowy zapach <3
Kosmetyki z nowej serii także pięknie pachną :) 
Aż żal,że są limitowane :(







Nigdy nie miałam wcześniej szamponów do włosów :) 
Po lewej jest szampon,który ma dodać objętości, zaś po prawej szampon do codziennego użytku o zapachu ananasa i mango <3

Oj dlaczego te kosmetyki muszą tak cudnie pachnieć,że aż żal używać?

Cztery pięknie pachnące dezodoranty :) 
Najbardziej do gustu przypadł mi GOLD MAGIC, pachnie niczym drogie gustowne perfumy.
Tata dostał 3 żele,ale będę mu je podkradać.
Bardzo lubię używać męskich żeli szczególnie latem.
Dają mega orzeźwienie. 
Najładniejszy dla mnie jest środkowy :)









Zapowiada się więc sporo testowania :) Najbardziej jestem ciekawa szamponu dodającego objętości. Mam długie i grube włosy więc pod koniec dnia są ciut oklapnięte. 
Ciekawe jak się sprawdzi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.