środa, 20 maja 2015

Nails Challenge - OWOCOWO


W tamtym tygodniu jak już wiecie pokazałam delikatną wersję manicuru. W tym zaś temat wyzwania brzmi "OWOCOWO".
Na początku miałam wybrać truskaweczki lub arbuza, jednak pomyślałam,że to już oklepane.
Myślałam także o pysznym kiwi czy pomarańczy.
Skończylo się na jabłuszku :)
Manicure poszedł mega szybciutko :)
Do wykonania użyłam pastelowo zielonego lakieru BeBeauty z Biedronki, czerwonego piaskowego lakieru Avon oraz czerwonego lakieru No Name do namalowania jabłuszka.
Zielony lakier pokryłam ślicznym,delikatnym brokatowym topem. Zdecydowanie dodaje uroku :)
Pazurki noszę już od niedzieli i do tej pory mimo wielu prac domowych, nie ucierpiały nic a nic :)

Tak więc przedstawiam moje jabłuszkowe mani :) Idealny pomysł na wiosnę i lato gdy pojawiają się pierwsze owocki :)
Wiem,że owocowy motyw będzie częściej gościł na moim paznokciach :)
Przyciąga wzrok i wygląda słodko! :)


Lubicie malować wzorki na paznokciach? :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.