czwartek, 14 maja 2015

Moje biuro dowodzenia! :)




Już nie raz pisałam post o tym jak przechowywać kosmetyki. Zdałam sobie sprawę,że nie pokazałam mojego centrum dowodzenia czytaj biurka z kosmetykami :)

Od dawna marzę o pięknej białej toaletce, póki co pozostaje w strefie marzeń.
Każdy kosmetyk ma swoje miejsce, pilnuję aby nie były otwierane bez powodu.
Kolorówkę mam ułożoną tematycznie w plastikowych koszyczkach.
Kosmetyki do pielęgnacji,lakiery i inne mazidła trzymam w zamykanej szafce :) 
Wcześniej miałam w pokoju małe biurko gdzie wszystko trzymałam, teraz przeniosłam się do biurka wbudowanego w szafkę.
Zapraszam do oglądania mojego królestwa :)

Na biurku trzymam (od lewej) cienie do powiek, kredki i eyelinery, tusze do rzęs,podkład,puder,korektor,róż. Zaś w ogranizerze z szufladkami mam szminki :) 
Na górze trzymam malutkie słoiczki z pędzelkami. 
Dalej mam ogranizem z Biedronki w którym przechowuję próbki oraz kolczyki.

Mam także dwa lusterka,których ciągle używam oraz jedno wbudowane w organizer.
Nie jest jednak wygodne w użyciu :)

W każdej z trzech szufladek możemy znaleźć moje ulubione kosmetyki.

Jak widać każdy kosmetyk ma swój domek :)

Powoli brakuje mi miejsca na cienie do powiek :d

Próbki mam posegregowane kolorystycznie. 
Widzimy 6 sektorów z szminkami w odcieniach: różu,brązu,nude,czerwieni oraz znajdzie się kilka koralowych :)

Na górze szafki znajdują się kosmetyki pielęgnacyjne.

Na dolnej półce trzymam posegregowane lakiery, ozdoby i inne pierdoły :)
Na biurku mam także lampkę,która gdzieś się zapodziała :) 

Lubicie porządki w kosmetykach? :)
A jak wygląda Wasze biuro dochodzenia? :)











Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka