czwartek, 14 maja 2015

Moje biuro dowodzenia! :)




Już nie raz pisałam post o tym jak przechowywać kosmetyki. Zdałam sobie sprawę,że nie pokazałam mojego centrum dowodzenia czytaj biurka z kosmetykami :)

Od dawna marzę o pięknej białej toaletce, póki co pozostaje w strefie marzeń.
Każdy kosmetyk ma swoje miejsce, pilnuję aby nie były otwierane bez powodu.
Kolorówkę mam ułożoną tematycznie w plastikowych koszyczkach.
Kosmetyki do pielęgnacji,lakiery i inne mazidła trzymam w zamykanej szafce :) 
Wcześniej miałam w pokoju małe biurko gdzie wszystko trzymałam, teraz przeniosłam się do biurka wbudowanego w szafkę.
Zapraszam do oglądania mojego królestwa :)

Na biurku trzymam (od lewej) cienie do powiek, kredki i eyelinery, tusze do rzęs,podkład,puder,korektor,róż. Zaś w ogranizerze z szufladkami mam szminki :) 
Na górze trzymam malutkie słoiczki z pędzelkami. 
Dalej mam ogranizem z Biedronki w którym przechowuję próbki oraz kolczyki.

Mam także dwa lusterka,których ciągle używam oraz jedno wbudowane w organizer.
Nie jest jednak wygodne w użyciu :)

W każdej z trzech szufladek możemy znaleźć moje ulubione kosmetyki.

Jak widać każdy kosmetyk ma swój domek :)

Powoli brakuje mi miejsca na cienie do powiek :d

Próbki mam posegregowane kolorystycznie. 
Widzimy 6 sektorów z szminkami w odcieniach: różu,brązu,nude,czerwieni oraz znajdzie się kilka koralowych :)

Na górze szafki znajdują się kosmetyki pielęgnacyjne.

Na dolnej półce trzymam posegregowane lakiery, ozdoby i inne pierdoły :)
Na biurku mam także lampkę,która gdzieś się zapodziała :) 

Lubicie porządki w kosmetykach? :)
A jak wygląda Wasze biuro dochodzenia? :)











5 komentarzy:

  1. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie takie biuro również może być i wygląda jak prawdziwe centrum dowodzenia. U mnie natomiast w firmowym biurze zdecydowałam się na wdrożenie nowego systemu DMS https://www.connecto.pl/system-dms-connecto/ i jestem przekonana, że jak najbardziej wpłynie to na mniejszą ilość wytwarzanej dokumentacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat ja również przez pewien czas prowadziłem firmę z domu. Mimo wszystko po chwili zdecydowałem się na przeniesienie do biura zewnętrznego. Czytałem także na stronie http://www.ruszglowa.pl/jak-wybrac-odpowiedniego-specjaliste-analizy-it-odpowiadamy/ o tym jak można w takiej sytuacji wybrać odpowiedniego specjalistę iT do naszej firmy kiedy planujemy go zatrudnić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pokój. Znakomicie poukładane rzeczy. Tuż obok siebie, rewelacyjna kolorystyka pokoju. Ciekawe biuro dowodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.