poniedziałek, 18 maja 2015

Makeup Revolution potrafi jeszcze zadziwić? Czy może pomysły się już "wypaliły"?

Makeup Revolution już jakiś czas temu wypuściło paletkę cieni I <3 OBSESSION.
Dostępne jest aż 5 paletek cieni w kilku wariantach kolorystycznych. W mojej kolekcji zdecydowanie brakowało niebieskości więc wybrałam paletkę Wild is the wind.
Paletka zdecydowanie pasuje dla posiadaczek zielonych oczu.


Paleta Cieni do Powiek Wild is The Wind z serii I Heart Obsession od firmy Makeup Revolution to zestaw 10 cieni do powiek, do których dołączony jest dwustronny aplikator. Paleta zawiera 2 matowe cienie do powiek oraz 6 satynowych cieni, które pozwalają stworzyć magiczny, uwodzicielski makijaż, który złamie niejedno serce. Kolorystyka cieni to: róże, fiolety, zielenie oraz bordo, szarość, beż i granat.

Waga: 17g.
Przydatność: 12 miesięcy od pierwszego otwarcia.


Tajemnicą nie jest to,że uwielbiam kosmetyki MUR.
Szukałam paletki z pięknymi ciemnymi cieniami i byłam ciekawa cieni z nowej serii. 
Cienie znajdują się w ładnej plastikowej paletce. Wieczko jest przeźroczyste więc widzimy każdy pięknie tłoczony kolor. 
Plastik jest twardy oraz nie rozpadnie się przy pierwszym lepszym upadku.
Maty są dość twarde i miałam małą trudność z nałożeniem na pędzelek. Musimy chwilkę "po miziać" aby nabrać odpowiednią ilość. Z satynowymi i błyszczącymi cieniami jest całkowicie inaczej. Nabierają się bez problemu. 
Bez problemu trzymają się powieki, praktycznie się nie osypują. Pod koniec dnia lekko bledną,ale to nie problem bo kolor nadal jest widoczny. 
Kolorami z górnego rzędu bardzo często wykonuje kreski na powiekach,które wyglądają bardzo efektownie. Podoba mi się to,że po przetarciu nie znikają z powieki.
Nie ma problemu z blendowaniem,cienie łączą się ze sobą oraz nie tworzą jednej wielkiej plamy.
Kosztują 20zł i można je dostać w drogeriach internetowych :)
Troszkę przeszkadza mi grubość zmielenia połyskujących cieni,lecz pięknie rozświetlają kąciki oka.
Rozczarowałam się ciut napigmentowaniem dwóch fioletów w dolnym rzędzie. Więcej minusów paleta nie posiada :)

Lubicie produkty MUR?? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.