wtorek, 26 maja 2015

Istne szaleństwo! Dwa projekty naraz? Zaczynamy trzeci tydzień "Nails Challenge" oraz pierwszy tydzień "Ukwieconego projektu".

Na początku myślałam,że będzie to istne szaleństwo. Dwa projekty naraz?
Biorę udział w Nails Challenge oraz Ukwieconym projekcie.
W tym tygodniu postanowiłam spiąć cztery litery i namalować coś ciekawego :)

Teraz pierwsze mani.
Tutaj możecie znaleźć więcej informacji
http://modnania.blogspot.com/2015/05/ukwiecony-projekt-i-moj-dom-pywajacy-w.html
Róże na paznokciach są mega urocze!
Postawiłam na niebieskie tło (lakier BeBeauty) oraz różyczki wykonane lakierami BeBeauty.
Listki namalowałam farbką akrylową. W środku każdej różyczki znajduje się diamencik :)











Tematem jest Hero Nails. 
Nie przepadałam za młody za Supermenem,Batmanem itd. Jedyny Super Hero,którego oglądałam to Spiderman. 
Postanowiłam zmalować coś zainspirowana kolorystykom oraz symbolami tego oto pana.
Niebieski lakier BeBeauty, czerwony Essence oraz czarny pająk wykonany jest farbką akrylowa, tak samo jak pajęczyna.
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.