piątek, 15 maja 2015

Czy Avon zabłysnąl wypuszczając nowy tusz?

Tuszu do rzęs firmy Avon

Dzięki kuzynce tusz zamówiłam ponad miesiąc przed premierą. Używam go już dłuższy czas i czuję,że mogę teraz napisać rzetelną recenzje.
Możemy go dostać w dwóch wersjach- czarnej i brązowo czarnej.



Tusz wydłużająco-rozdzielający z precyzyjną szczoteczką. Perfekcyjnie rozdziela i wydłuża do 80% wszystkie, nawet najkrótsze rzęsy. Precyzyjna, elastyczna szczoteczka dzięki unikalnej stożkowej formie rozczesuje wszystkie rzęsy, nawet te najkrótsze w kąciku oka.
Trwała formuła ultraczarnego tuszu z mikrowłóknami nie tworzy grudek i nie osypuje się. Elastyczna szczoteczka z lekkością rozczesuje rzęsy pozostawiając na nich nasycony kolor.
- spektakularnie wydłuża rzęsy, tworząc efekt skrzydełka
- nadaje rzęsom głęboki kolor
- rozczesuje nawet najkrótsze rzęsy


Pokładałam duże nadzieje w tuszu. Zawsze byłam zadowolona z każdego więc liczyłam,że i z tym się polubie :)
Mam tusz w czarnej wersji, nie jest to mega ciemny kolor. Czerń wpadająca w grafit.
Opakowanie bardzo eleganckie,srebrny napis nie ściera się z buteleczki. 
Do gustu przypadła mi szczoteczka. Silikonowa,z wieloma "włoskami",które są różnej długości.
Dotrzemy nią do każdej rzęsy i ładnie pokryjemy szczoteczką.
Jeśli chodzi o konsystencje,pierwszy raz jestem zdziwiona. Tusz ma odpowiednią konsystencje, nie jest za gęsty oraz nie jest lejący jak w przypadku innych tuszy z Avonu.
Tusz nie nadaje się jednak na wielkie wyjścia. Dlaczego??
Efekt jest bardzo delikatny i naturalny. Tusz rozdziela rzęsy,ładnie je wydłuża i pogrubia,lecz efekt jest "dzienny". Żaden tusz tak ładnie nie rozdzielił mi rzęs zarówno na dole jak i na górze.
Pod koniec dnia może lekko się osypywać,lecz przecierając palcem pyłek znika.
Nie ma problemu z zmyciem,schodzi przy pomocy płynu micelarnego jak i mleczka.
 Rzęsy wyglądają naturalnie, taki efekt mi się podoba :)
W katalogu Avon możemy dostać go za ok.15zł.

Jestem ciekawa jakie jest wasze zdanie na temat tuszu? 
Macie go czy unikacie może produktów firmy Avon??
Udostępnij ten wpis
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.