piątek, 15 maja 2015

Czy Avon zabłysnąl wypuszczając nowy tusz?

Tuszu do rzęs firmy Avon

Dzięki kuzynce tusz zamówiłam ponad miesiąc przed premierą. Używam go już dłuższy czas i czuję,że mogę teraz napisać rzetelną recenzje.
Możemy go dostać w dwóch wersjach- czarnej i brązowo czarnej.



Tusz wydłużająco-rozdzielający z precyzyjną szczoteczką. Perfekcyjnie rozdziela i wydłuża do 80% wszystkie, nawet najkrótsze rzęsy. Precyzyjna, elastyczna szczoteczka dzięki unikalnej stożkowej formie rozczesuje wszystkie rzęsy, nawet te najkrótsze w kąciku oka.
Trwała formuła ultraczarnego tuszu z mikrowłóknami nie tworzy grudek i nie osypuje się. Elastyczna szczoteczka z lekkością rozczesuje rzęsy pozostawiając na nich nasycony kolor.
- spektakularnie wydłuża rzęsy, tworząc efekt skrzydełka
- nadaje rzęsom głęboki kolor
- rozczesuje nawet najkrótsze rzęsy


Pokładałam duże nadzieje w tuszu. Zawsze byłam zadowolona z każdego więc liczyłam,że i z tym się polubie :)
Mam tusz w czarnej wersji, nie jest to mega ciemny kolor. Czerń wpadająca w grafit.
Opakowanie bardzo eleganckie,srebrny napis nie ściera się z buteleczki. 
Do gustu przypadła mi szczoteczka. Silikonowa,z wieloma "włoskami",które są różnej długości.
Dotrzemy nią do każdej rzęsy i ładnie pokryjemy szczoteczką.
Jeśli chodzi o konsystencje,pierwszy raz jestem zdziwiona. Tusz ma odpowiednią konsystencje, nie jest za gęsty oraz nie jest lejący jak w przypadku innych tuszy z Avonu.
Tusz nie nadaje się jednak na wielkie wyjścia. Dlaczego??
Efekt jest bardzo delikatny i naturalny. Tusz rozdziela rzęsy,ładnie je wydłuża i pogrubia,lecz efekt jest "dzienny". Żaden tusz tak ładnie nie rozdzielił mi rzęs zarówno na dole jak i na górze.
Pod koniec dnia może lekko się osypywać,lecz przecierając palcem pyłek znika.
Nie ma problemu z zmyciem,schodzi przy pomocy płynu micelarnego jak i mleczka.
 Rzęsy wyglądają naturalnie, taki efekt mi się podoba :)
W katalogu Avon możemy dostać go za ok.15zł.

Jestem ciekawa jakie jest wasze zdanie na temat tuszu? 
Macie go czy unikacie może produktów firmy Avon??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.