sobota, 16 maja 2015

Boisz się zrobić zakupy w drogerii internetowej?



Czy przed zakupami w internetowych drogeriach powstrzymuje Cię strach przed bublami?
Gdy robiłam zamówienie pierwszy raz miałam mieszane uczucia. Bałam się,że pieniądze pójdą w błoto, kosmetyki będą do kitu oraz mogą być uszkodzone.

Zamawiałam kosmetyki w większości drogerii więc mam nadzieję,że tym postem przekonam Cię do zakupów :)
Wybieranie produktów on-line może być świetną zabawą oraz oszczędzimy sporo czasu.
Postaram się opisać jak najrzetelniej przebieg każdej transakcji :) 
Opowiem,która firma ma najtańszą wysyłkę, rabaty itd :)

1.Cocolita.
Jest to firma znajdująca się w Rzeszowie. Właśnie z tej drogerii korzystam najczęściej. Zakupy robiłam już 4razy i za każdym byłam bardzo zadowolona.
Podczas pierwszych zakupów dostajemy 5% rabatu po zapisaniu się do newslettera. 
Wysyłka jest bardzo tania od 7-9zł za wpłatą na konto oraz 14zł za pobraniem. 
Ja swoją paczuszkę dostawałam już w pierwszej dobie po złożeniu zamówienia (mieszkam blisko Rzeszowa ok. 40km)
Kosmetyki są bardzo dobrze zabezpieczone. 

2.Ekobieca.
Drogeria w której znajdziemy bardzo dużo perełek. Firma znajduje się w Lublinie. 
Niestety podczas pierwszych zakupów nie mamy rabatu, zaś po złożeniu zamówienia dostajemy e-mail z rabatem na następne zakupy. Taki "bon" ważny jest 3miesiące od złożenia pierwszego zamówienia.
Gdy brakuje danego produktu, obsługa osobiście  powiadamia Nas dzwoniąc w tej sprawie.
Przy każdym etapie zamówienia zostajemy o tym powiadomieniu. 
Wysyłka jest tania, bo paczuszkę wysyłają już za 3,99zł :) Za pobraniem płacimy 6,99zł. Kosmetyki odbieramy z poczty, zaś gdy zapłacimy ciut więcej, kosmetyki przynosi Nam kurier lub listonosz. 
Swoje kosmetyki dostałam już po dwóch dniach.
Gdy przesyłka wyniesie Nas ponad 80zł dostaniemy kosmetyk niespodziankę.

3.Ezebra. 
W tej drogerii zakupy robię najrzadziej. Kosmetyki są bardzo tanie, firma ma najlepsze ceny. Firma także znajduje się w Lublinie.
Jednak wysyłka jest ciut droższa niż w pozostałych sklepach. Ceny wysyłki zaczynają się od 5,99zł w zwyż, zaś pobranie kosztuje Nas już 21zł.
Gdy zapiszemy się do newslettera dostaniemy 3% rabat. Im cena zamówienia jest wyższa tym rabat wzrasta. 
Kosmetyki są bardzo dobrze zapakowane. Przesyłka została dostarczona po 2-3dniach/

4.Kosmetykizameryki.
Druga po Cocolicie moja ulubiona drogeria. Wg. mnie mają największy asortyment, atrakcyjne ceny oraz cenę wysyłki. Bardzo lubię kupować tam kolorówkę, ponieważ możemy kupić ją za grosze.
Firma znajduje się w Rybniku, paczuszka dotarła po 2 dniach. 
Kosmetyki są dobrze zapakowane, nie musimy martwić się o zniszczenia. 
Wysyłka kosztuje 10-12zł po dokonaniu przelewu, zaś za pobraniem 15zł.
Niestety na pierwsze zakupy nie dostajemy rabatu. W paczuszce z zamówieniem dostajemy karteczkę z zniżką przy następnych zakupach. Rabaty są dodawane losowo. Raz trafiłam na 6%, a raz na 5%.

5.Alledrogeria.
Moja pierwsza drogeria. Właśnie w niej pierwszy raz dokonałam zakupów. Kosmetyki są tanie, asortyment okej. Drogeria znajduje się w Przeworsku. Paczuszka dociera po 2dniach. 
Nie dostajemy niestety zniżek na zamówienia. 
Każdy kosmetyk był odpowiednio zabezpieczony. Wysyłka zaczyna się od 6,50zł, zaś za pobraniem płacimy 13zł.

Jeśli miałabym wybierać moją ulubioną drogerię postawiłabym na Cocolita. 
Czasem do zamówienia dostajemy dodatkowy kosmetyk :) Raz dostałam pigment Sleek, a raz lakier.
Lubicie zakupy internetowe? 
Którą drogerię lubicie najbardziej?

7 komentarzy:

  1. Fajne zestawienie, ja dorzucę inną drogerię online z tanimi kosmetykami - Fresh Mate.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie już męczą zakupy w stacjonarnych drogeriach bo często są braki w asortymencie do tego ceny też do najniższych nie należą... jak przeglądam sobie artykuły w https://www.maxdrogeria.pl to jestem coraz bliższa decyzji zamawiania online

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że można w ten sposób zaoszczędzić i bez porównania wybór jest większy. A czekać nie trzeba długo na dostawę, szczególnie jeśli płatność jest realizowana przed https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online, trafi wtedy do sprzedającego błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy w internecie są bardzo popularne ze względu na wygodę i często niższą cenę. Niemniej jednak, gdy kupujesz przez Internet, musisz mieć odpowiednią wiedzę na temat sposobów dostawy, a nawet zwrotów towaru. Na szczęście można tu skorzystać z takich ułatwień jak taśmy pakowe, które doskonale się sprawdzają do zabezpieczenia paczek https://tcmservice.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry wpis!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obecnie nie ma co się bać zakupów przez internet. Sama bardzo często zamawiam w ten sposób kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.