piątek, 3 kwietnia 2015

Zacznijmy wiosnę miłym akcentem, haul :)

Zakupy zrobiłam 31.03 w sklepie cocolita.pl. Akurat do tego dnia trwała akcja "Zmień podkład na wiosnę" skorzystałam z tej oferty, ponieważ chciałam kupić lekki rozświetlający podkład do suchej cery. 
Bardzo chciałam kupić nową paletkę Sleek Del Mar 2,lecz gdy zobaczyłam swatche lekko zwątpiłam i postanowiłam kupić coś innego. 
Mimo okresu przed świątecznego paczuszka była u mnie w domu w ciągu dwóch dób. 
Skorzystałam z oferty -20% na każdy podkład oraz 5% rabatu przysługującemu każdej osobie,która zapisze się do newslettera. 
Dzięki temu zaoszczędziłam ok. 15zł. 

1. TECHNIC MEGA NUDES PALETA CIENI DO POWIEK
Technic Mega Nudes Paleta Cieni do Powiek to zestaw cieni, który pozwala na wykonanie makijażu od dziennego po wieczorowy. Do paletki dołączony jest dwustronny aplikator. Paletka jest wygodna, poręczna, zmieści się w każdej kosmetyczce. Cieie utrzymane są w kolorystyce nude: beże, brązy, szarości. Kolorystyka ta pasuje do każdego rodzaju urody. 
Nowa paletka firmy Technic, polubiłam się z ich cieniami więc postanowiłam kupić nowość.
Kupiłam ją dlatego,że brąz jest znacznie inny niż w palecie MUR. 
Jeśli mi nie podpasuje powędruje do młodej,która zaczyna przygodę z malowaniem.
Kosztowała 9,90zł

2.Advanced Lift od Pierre Rene

To liftingujący podkład do twarzy, który już przy pierwszej aplikacji daje efekt odmłodzonej skóry. 
Podkład wyposażony jest Phytosqualane składnik wzmacniający naturalną barierę ochronną skóry, wygłądzające ekstrakty roślinne (z kwiatu Spilanthes Acmella), które pełnią funkcję naturalnego botoksu. Ponadto zawiera witaminy takie jak: A,E i PP, poprawiające jędrność i gęstość skóry.
Wyposażony w filtr SPF15.

Przeczytałam,że podkład idealnie nadaje się do suchej cery. Wiadomo sucha cera starzeje się szybciej więc muszę o nią dbać. 
Nie miałam nigdy kosmetyków z PR,lecz kuzynka zachwalała ich podkłady.
Oczywiście szukałam recenzji :) Ma być trwały i lekki. Zobaczymy :)
Kosztował ok. 17zł

3.ESSENCE STAY ALL DAY TRWAŁY PODKŁAD SOFT BEIGE 10

Stay All Day 16h Long-Lasting to trwały podkład do twarzy odEssence, który pozwoli Ci na wykonanie nieskazitelnego makijażu utrzymującego się na twarzy nawet do 16 godzin.
Lekka formuła podkładu sprawia, ze jego aplikacja jest bardzo łatwa. Kosmetyk świetnie się rozprowadza nie tworząc efektu maski. Dzięki niemu makijaż staje się gładki i jednolity, a cera jedwabiście gładka. Dodatkowo produkt jest bardzo wydajny.

Niestety najjaśniejszy odcień jest dla mnie ciut za ciemny,lecz wiedziałam o tym. Kupiłam go z myślą o mieszaniu z jasnym podkładem oraz z myślą o lecie i wakacjach. 
Używałam już go kiedyś i byłam zadowolona :)
Kosztował ok. 10zł


4.MUA PRO-EYE GLITTER BALL PALETA CIENI DO POWIEK
Glitter Ball to idealnie dobrane barwy w 12 kolorowej palecie pozwolą na kombinację wielu makijaży. Za ich sprawą stworzysz zarówno makijaż dzienny, jak i wieczorowy, jednak najwięcej powstanie makijaży kolorowych. Znajdziesz tutaj kolor biały, który będzie bazą i rozświetlaczem, czarny z glitterem, który przyciemni oko oraz szarości, fiolety, pomarańcze i niebieskości. Znalazł się również klasyczny brąz, róż i pomarańcz. Paleta jest bardzo poręczna, wygodna w podróży. Cienie są bardzo trwałe, nie osypują się. 
Nie miałam nigdy kosmetyków MUA. Bardzo spodobała mi się wiosenna kolorystyka tych cieni. Poszukiwałam właśnie cieni w odcieniach różu oraz fioletu. Bardzo ładnie podkreślają moją zieloną tęczówkę. 
Kosztowała ok.20zł


5.MAKEUP REVOLUTION WILD IS THE WIND PALETA CIENI DO POWIEK

Paleta Cieni do Powiek Wild is The Wind z serii I Heart Obsession od firmy Makeup Revolution to zestaw 10 cieni do powiek, do których dołączony jest dwustronny aplikator. Paleta zawiera 2 matowe cienie do powiek oraz 6 satynowych cieni, które pozwalają stworzyć magiczny, uwodzicielski makijaż, który złamie niejedno serce. Kolorystyka cieni to: róże, fiolety, zielenie oraz bordo, szarość, beż i granat. 
Kocham MUR <3 Firma wydała nową serię I <3 Obsession. 
Długo zastanawiałam się które cudo wybrać. Wybór padł na dość ciemną paletkę. Idealna do wieczornego makijażu. 
Aż żal mi ja ruszać ponieważ ma ślicznie wygrawerowane napisy i serduszka <3
Kosztowała mnie 20zł



6.ESSENCE BLUSH BRUSH PĘDZEL DO RÓŻU
essence Blush Brush Pędzel do Różu  to pędzel do aplikacji różu od firmy Essence, przy pomocy którego równomiernie i dokładnie rozprowadzisz róż i nadasz swojej twarzy pięknego promienistego wyglądu. Blush Brush to pędzelek posiadający skośnie przycięte włosie, które świetnie dopasowuje się do twarzy, by z łatwością móc zaaplikować róż na policzki. Pędzel wykonany jest z syntetycznego, 2 kolorowego włosia. Gruby trzonek jest bardzo poręczny, świetnie leży w dłoni. Dzięki niemu wykonasz perfekcyjny makijaż. Pędzelek ma przepiękny różowy kolor i trzonek ozdobiony kwiatowym motywem. 
W mojej kolekcji brakowało pędzla do różu. Od kiedy zakupiłam cudne różowe serduszko używam go przy każdym makijażu.
Do zakupy zachęciła mnie cena (10zł) oraz śliczny różowy cukierkowy wygląd. 
Użyłam go i póki co jestem zadowolona.

7.REVLON PHOTOREADY PODKŁAD ROZŚWIETLAJĄCY SHELL 003
PhotoReady Podkład Rozświetlający od firmy Revlon , dzięki któremu uzyskasz perfekcyjnie gładką cerę, pełną blasku i świeżości.Podkład został stworzony w oparciu o innowacyjna technologie HD, która został opatentowana przez firmę Revlon. Efektem tego jest wygląd porównywalny do makijażu gwiazd. Zawiera udoskonalone polimery, które ułatwiają aplikację oraz wpływają na zwiększenie poczucia komfortu. Revlon PhotoReady ™ Makeup zawiera fotochromatyczne pigmenty, które załamują, odbijają i rozpraszają światło, aby zamaskować każdą niedoskonałość Twojej cery Podkład został przetestowany przez profesjonalnych fotografów w najcięższych warunkach przy słabym świetle i wysokiej rozdzielczości obiektywu aparatu, w wewnątrz jak i na świeżym powietrzu w pełnym słońcu, wynikiem zawsze był nieskazitelnie wyglądająca skóra. Buteleczka zawiera pompkę, która ułatwia aplikację. Beztłuszczowa formuła podkładu nie zatyka porów. Podkład jest delikatny i lekki, lecz jednocześnie zapewnia dobre krycie. Nie powoduje efektu maski i bardzo dobrze "wtapia" się w koloryt skory. Rozpraszająca światło formuła daje pełną ochronne przed skutkami opalania słońca na poziomie SPF 20. Profesjonalnie zaprojektowany wzór i odcienie pozwolą Ci dobrać odpowiedni produkt dla Ciebie. Dostępny w odcieniach : Dzięki podkładowi firmy Revlon uzyskasz perfekcyjnie gładką cerę, pełną blasku i świeżości. Podkład zapewnia zdrowy i wypoczęty wygląd skóry przez cały dzień. Jest hipoalergiczny i bezzapachowy.
Brakowało mi pięknego rozświetlającego podkładu. Kupiłam go z myślą o wiośnie. Cera musi wyglądać promiennie. 
Kupiłam go za ok. 22zł więc jestem zadowolona :D
Na twarzy widać delikatne drobinki,które pięknie się mienią. Efekt nie jest  "tani i bazarowy". 

Cieszę się z udanych zakupów. Z odcieniami trafiłam idealnie,mimo że nigdy nie widziałam ich na żywo. 
Gdy kupuję podkład szukam porównania z podkładami które już mam. 
Przy wyborze podkładu sugerowałam się kolorem Revlon ColorStay 150Buff. Polubiłam się z kosmetykami Revlon, więc mam nadzieję,że podkład spisze się idealnie :)
Muszę dodać "życia" mojej bladej cerze. Jestem naturalnym bladziochem,dla którego większość najjaśniejszych odcieni jest za ciemna :D
Póki co mam zapas podkładu na cały rok :D 
Ciekawe czy dziewczyny będą zadowolone z nowych podkładów :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.