poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Jednak promocje,pokonały mnie...

Chcę uroczyście przyznać się,że mam ochotę popełnić zakupy... Podkładów akurat mam kilka i póki co jestem wierna firmie Revlon oraz Ingrid więc nie kupię mazideł do twarzy :)
Czaję się na nowe tusze do rzęs, eyelinery oraz szminki i lakiery <33

Postanowiłam zrobić listę,aby trzymać się jej skrupulatnie. 
Przejrzałam kosmetyki i wiem czego mi brakuje (rozumu chyba,bo po co mi tyle kosmetyków)

1.Oczywiście lakiery <33
Mam w planach kupić piaski,satyny oraz inne lakiery,które wpadną mi w łapki :)
Lubię lakiery firmy Wibo,więc czuję że popłynę :)

2.Szmineczki <3
Mam już dwie szminki Wibo Temptation. Chcę dokupić inne kolory. Mam zamiar kupić także lakier do ust i szminki w kredce :) 

3.Cienie
Słyszałam,że Wibo oraz Lovely mają ciekawe cienie :) Ponieważ są dość tanie mam ochotę je wypróbować :)
Szukam pięknych wiosennych kolorów, oraz paletki która rozświetli kąciki oczu :) 


4.Tusz
Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie wybrała się po lakier Lovely Pump Up.
Dziewczyny mam prośbę :) Czy polecacie jakieś dobre tusze z Eveline,Lovely,Wibo czy Miss Sporty? :) Czekam na propozycje :* :)

5.Eyeliner
Na swoją studniówkę kupiłam eyeliner firmy Eveline. Zakochałam się w nim dosłownie, teraz właśnie kończę eyeliner MUR i muszę zrobić zapas nowych :) Mam ochotę kupić także brązowy :)
Tak więc pytanko! Które eyelinery jeszcze polecacie? :)

6.Rozświetlacz <3
Mam jeden w płynie oraz jeden w kamieniu o złotym kolorze.
Szukam czegoś delikatnego,który pięknie podkreśli łuk brwiowy oraz policzki :) 

A wy na co polujecie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.