wtorek, 28 kwietnia 2015

Czas na spowiedz z swoich kosmetycznych grzeszków! :)

Czas na spowiedź z swoich kosmetycznych grzeszków :)
Zauważyłam ten Tag u znajomej i bardzo mi się spodobał :)
Także zachęcam Was kochane do podjęcia się wyzwania :)


Chciwość

1. Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś?
Hmm podkład Revlon, tusz do rzęs L'oreal.
2. Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz?
Lakier do paznokci z Chińczyka :)


Gniew
1. Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz?
Kosmetyki się kocha lub nienawidzi. Nie polubiłam się do końca z eyelinerami Wibo oraz Lovely :(
Kocham za to każdy kosmetyk firmy Makeup Revolution. 

2. Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Eyeliner Eveline,ponieważ w każdej drogerii był wykupiony :D Szukałam niemal tydzień :(

Obżarstwo
1. Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?
Każdy peeling do ciała firmy Joanna (oczywiście jeśli chodzi o zapach), uwielbiam także owocowe pomadki do ust i słodkie mgiełki do ciała.

Lenistwo
1. Których produktów nie używasz z lenistwa?
Zdecydowanie nie lubię i zapominam zimą o balsamach. Latem używam ich częściej. 
Przyznaję się także,że czasem zapomne o kremie do twarzy :(


Duma
1. Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?
Nie mam problemów z cerą,lecz gdy pomaluję usta piękną różową szminką czuję się niczym księżniczka! <3

Pożądanie
1. Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Szerokie barki <3 Piękne oczy z długimi rzęsami (zazdroszczę im tych rzęsisk) oraz piegi u facetów są mega urocze :) Oczywiście malutkie drobniutkie :)

2. Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
Lakiery i szminki <33

Zazdrość

1. Jakich kosmetyków/gadżetów zazdrościsz innym blogerkom?
Hmm... może nie kosmetyków,bo to rzecz nabyta. Zazdroszczę tak pięknych makijaży. Mam nadzieję,że z czasem także osiągnę ten poziom perfekcji :)

2. Jakich kosmetyków/gadżetów ludzie zazdroszczą Tobie?
Znajome zdecydowanie zazdroszczą dużej kolekcji cieni do powiek :D


A teraz Wy, przyznajcie się! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.