poniedziałek, 2 marca 2015

Podsumowanie testu z kosmetykami Quiz

Przez ostatnie parę tygodni testowałam kosmetyki firmy Quiz. Jak już wiecie dostałam pomadkę, puder, lakier oraz tusz,który już zrecenzowałam.
Dziś pojawi się recenzja pozostałych kosmetyków. Ogólnie jestem mega zdziwiona i zadowolona. Kosmetyki sprawdziły się okej, ale o tym w dalszej części.


Na pierwszy rzut idzie puder,który okazał się być naprawdę świetny. Od jakichś 5-6lat stale używałam pudru firmy Sensique,lecz ten zdecydowanie go zdetronizował! Niestety jak widziałyście, Poczta Polska nie zawsze "dba" o transport naszych paczuszek i puder przyszedł w kawałkach mimo dobrego zabezpieczenia. Dla mnie to nie problem, mam ochotę bardziej go skruszyć i przełożyć do pudełeczka po sypkim pudrze :) 
Używałam go przy każdej możliwej okazji. Kosztuje ok. 10zł więc całkiem mało.
Do gustu bardzo przypadło mi opakowanie. Jest minimalistyczne z białymi napisami. Wygląda dobrze i nikt nie powie,że wygląda tandetnie. 
Z tyłu zawarte są informacje o składzie,itd. Dodatkowym plusem jest to,że mamy aż 16g pudru, wystarczy na całkiem długo. 
Po pierwsze, nie potrzebujemy go dużo,aby zmatowić twarz. Jest bardzo dobrze napigmentowany i trwały! Twarz nie świeci się cały dzień,co u mnie graniczyło z cudem jeśli chodzi o nos. 
Nie ściera się,nie ciemnieje,nie podkreśla suchych skórek. Nie zauważyłam aby uwydatniał drobne zmarszczki. Idealnie pasuje do mojej twarzy. Po nałożeniu jest niewidoczny,lecz świetnie dopełnia cały makijaż. Puder chroni naszą twarz, zawiera filtr SPF15. 
Jeśli macie okazję kupić go stacjonarnie szczerze polecam. Dla mnie jest najlepszym pudrem jaki kiedykolwiek miałam. Gdy spotkam go w sklepie na pewno kupię.
Data ważności jest długa, sięga aż 2017roku :)

Na drugim miejscu znajduje się pomadka ochronna Lip Care Marula oil.
Olej Marula nazwany " skarbem Afryki " swoją sławę zawdzięcza wyjątkowo odżywczym właściwością.Pomadka zawierająca ten niezwykły składnik , ochroni twoje usta przed wpływem niekorzystnych czynników zewnętrznych,dając jednocześnie komfort nawilżonych miękkich warg.Spierzchniętym ustom przynosi ulgę i wpływa na ich lepszą regeneracje.
Tej zimy zapomniałam kupić pomadkę, więc bardzo ucieszyłam się gdy otrzymałam ją do testów.
Jest bardzo dobra nawet do bardzo przesuszonych ust. Nawilża je i dobrze sunie po wargach.Także zawiera SPF15. Podoba mi się to,że pomadka długo pozostaje na ustach, dzięki temu są miękkie i gładkie. Chroni je przed wiatrem i słońcem. Kosztuje ok.5zł i można ją kupić w sklepie http://quiz.pl/produkt/pomadka-ochronna-marula-oil/

Ostatni do testów poszedł lakier. Pisałam już o nim recenzję,którą znajdziecie tutaj:
http://xmagda94x.blogspot.com/2014/09/co-mysle-o-lakierach-quiz.html
Dostałam ciemno niebieski, niemal granatowy. Miałam właśnie kupić podobny kolor,lecz z innej firmy i dobrze,że nie kupiłam bo lakiery by się zdublowały :) Uwielbiam lakiery z tej serii :)

Dziękuje firmie Quiz za możliwość testowania kosmetyków. Przypadły mi do gustu i mogłam poznać je lepiej. Gdy będę miała możliwość tak jak już wspomniałam kupić puder i pomadkę. Do lakierów mam stały dostęp w niemal każdym sklepie z ciuchami :) Mam ich 6 i kupię więcej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.