wtorek, 17 marca 2015

Mały niekoniecznie zakupowy haul :) Kosmetyki zmieniają domek!

Na tygodniu wpadłam do Carrefour'a na małe zakupy :) Początkowo miałam rozglądnąć się za prezentem urodzinowym dla mamy :) 
Przeszłam niemal całą galerię i znalazłam kilka drobiazgów,które bardzo mi się spodobały i musiałam je mieć :) 
Papierowy pudełkowy domek moich dzidziusiów (czyt.kosmetyki) powoli rozwalał się więc musiałam zadbać o nie :)
Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie odwiedziła Natury i Biedry :D Tak więc zapraszam na mały haul :) 

1.Marzenie <3 Mały organizator z półeczkami.
Niestety gdy w Biedronce były organizery, załapałam się tylko na jeden w którym trzymam próbki szmineczek i zapachów. 
Wchodząc do Carrefour'a zwróciłam uwagę na kolorowe pudełeczko. 
Długo szukałam właśnie czegoś takiego,aby wygodnie przetrzymywać szminki,tusze i eyelinery. Mini szafeczka zawiera 3 półeczki w których spokojnie zmieścisz kosmetyki. Na początku myślałam,aby schować tam także ozdoby do paznokci i nie wiem czy nie wrócę po jeszcze jeden organizer.
Kosztowało mnie 12,99zł 
Można w nim oczywiście przechowywać długospisy,mazaki i inne przybory biurowe. U mnie był tylko jeden kolor z błękitnymi,zielonymi i granatowymi szufladkami.

2.Plastikowe koszyczki. Cena od 0,99zł-3,99zł.
Koszyczki wybrałam kolorystycznie do organizera. Kupiłam 4, są o wiele lepiej wykonane niż te z Pepco. Są bardziej stabilne i nie pękają. Do tego są wysokie i wyglądają bardzo ładnie. 
Kosmetyki już się zadomowiły :)

3.Urocze metalowe pudełko- KiK.
Nie mogłam się mu oprzeć <3 Słodkie,białe pudełko z czarną owieczką. Mam wiele drobiazgów więc będzie idealne do ich przechowywania :) 
Pudełka sa spore,były w 3 wariantach do wyboru. Kosztowało mnie tylko 6,99zł.
Można w nim spokojnie schować prezent na urodziny i podarować :)

4.Kubek z owieczkowej serii <3
Kubek z tej samej serii co pudełko. Kolekcjonuje kubki :D Gdy zobaczę jakiś który przypadnie mi do gustu muszę go mieć :)
Nie szukam banalnych,lecz śmiesznych :) Np. mam dwa z memami LOL i Milordem :D 
Różowy kubek kosztował 5,99zł :)

5.Lakier BeBeauty Biedra 3,59zł.
Spodobała mi się bardzo kolorystyka lakierów,które niedawno weszły do Biedronki. Niemal wszystkie są w żywych kolorach lecz z pastelową nutą. 
Wybrałam śliczny żywy róż,który już gościł na moich paznokciach. Są znacznie lepsze niż seria w większych buteleczkach. 

6,7. Lakiery My Secrat Natura
Przeszłam przez Naturę z zamiarem kupna szamponu,lecz wyszłam z dwoma lakierami. Wybrałam matowy z kredowym wykończeniem w jasnym niebieskim kolorze za 5,99zł oraz szaro brązowy za 3,49zł. Długo szukałam właśnie takiego neutralnego "brudnego" kolorku. 

8.Cudowna paletka "Eyes like Angel" Makeup Revolution.
W sklepie Cocolita z okazji dnia kobiet była promocja na wszystkie kosmetyki. Skorzytałam z okazji i postanowiłam kupić już 3 paletkę z serii 32 cieni. Mam już Flawless i Matte więc musiałam mieć kolorki <3 Przypadła mi bardzo do gustu :) 
Swoją drogą bardzo lubię ich kosmetyki. Są tanie,lecz ich jakość jest dobra. Kosztowała mnie w granicy 34-35zł. Na zdjęciu porównałam ją z dłonią :) Większość myśli,że jest o wiele większa (w tym ja póki jej nie kupiłam)

Haul mały,w tym miesiącu ograniczam się do najpotrzebniejszych rzeczy :) Mam szlaban na kosmetyki,ponieważ mam ich już za dużo <3 
Lecz jak sobie odmówić pięknego lakieru czy szmineczki? :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.