czwartek, 5 lutego 2015

Quiz-firma, która mnie zaskakuje

Mam przyjemność testować cztery produkty polskiej firmy Quiz. Od dawna uwielbiam ich lakiery do paznokci. 
Do testów dostałam pomadkę, której brakowało mi tej zimy. Tusz do rzęs- tego nigdy za mało! :)
Lakier do paznokci Flash, w pięknym ciemno niebieskim kolorze. Ostatnią rzeczą jest puder. Niestety nie wytrzymał podróży i pokruszył się :( Ale nic straconego, mam puder sypki :) Poszukam małego pudełeczka,aby go przesypać i po problemie :)

Firma istnieje aż ponad 30lat! 

Strona producenta:
http://quiz.pl/

Zajmują się:
-produkcją opakowań kosmetycznych,
-produkcją kosmetyków,
-produkcją mas kosmetycznych,

Dostaniemy ponad 150 produktów kosmetycznych, zarówno do makijażu jak i pielęgnacji.
Najczęściej wybieram lakiery do paznokci Safari oraz Flash. 
Kosmetyki są tanie, dobre oraz wyprodukowane w Polsce. 
Możemy dostać je niemal w każdym sklepie. Widziałam je w wielu sklepach Wszystko po... Sklepach osiedlowych, a nawet w sklepach z ciuchami :) 

Nie byłabym sobą,gdybym nie przetestowała pudru :D Jest bardzo przyjemnie napigmentowany, cera jest matowa. Oczywiście muszę go jeszcze chwilę potestować :) Podoba mi się opakowanie, wygodne eleganckie, z grubego przeźroczystego plastiku. Dostałam numer 1, bardzo dobrze bo jestem bladziochem :(

Jaram się jak Rzym za Nerona <3

Uwielbiam uwielbiam uwielbiam! Lakiery Flash są u mnie na 1 miejscu! Są trwałe, mają piękne kolory i sa tanie! Kosztują 3,50zł. Dzięki pędzelkowi malowanie staje się przyjemnością :)


Byłam bardzo zdziwiona, gdy pomalowałam rzęsy tuszem. Polubiłam się bardzo z szczoteczką,która dla mnie jest idealna.
Czy tusz okaże się dobry? 


Gdy otworzyłam paczkę, od razu wysmarowałam sobie usta :D
Nie rozstaje się dziś z pomadką <3 Nie widziałam jej w sklepie, a szkoda.

Tak więc zabieram się za testowanie :)

Znacie może tą firmę?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.