czwartek, 12 lutego 2015

Poczuj się jak laska... wanilii :D

Tak więc kochane dzięki balsamowi Eveline możemy poczuć się niczym laski... wanilii <3

Od kiedy go stosuję zakochałam się w balsamach. Wcześniej unikałam ich. Teraz jest to obowiązek każdego dnia po kąpieli. 

Innowacyjna formuła balsamu do ciała Boost-NUTRITIVE ARGAN & WANILIA oparta jest na bogactwie cennych dla skóry substancji nawilżających i regenerujących. Olejek arganowy, zwany bio-eliksirem młodości, dogłębnie odżywia i uelastycznia skórę. Składniki aktywne zawarte w kompleksie Boost-NUTRITIVE™ intensywnie regenerują, nawilżają i wygładzają skórę przywracając jej naturalną sprężystość i jędrność. Egzotyczny i ciepły aromat wanilii działa kojąco na zmysły, zapewniając chwilę odprężenia i relaksu w ciągu dnia.

Za ok 15-19zł dostajemy tubkę z 200ml balsamu. Złota z wizerunkiem wanilii zamykana na klik. 
Łatwo się otwiera więc nie bójmy się o paznokcie. 
Dzięki odpowiedniej wielkości dziurce, wyciskamy tyle mazidła ile potrzeba. 
Co do zapachu... Intensywny,piękny! Niczym laska prawdziwej wanilii. Jeśli chodzi o trwałość jestem zaskoczona pozytywnie. Utrzymuje się długo oraz nie zmienia zapachu na skórze. 
Mam bardzo wrażliwą skórę,skłonną do alergii. Testowałam balsam ponad 2tygodnie, dzień w dzień i nie zauważyłam rzadnych niepożądanych skutków. 
Konsystencja tak jak u każdego balsamu. Bardzo dobrze wnika w skórę, nie ma uczucia mokrej czy lepiącej się skóry. Rozprowadzanie jak marzenie. Jest wydajny, ponieważ nie potrzebujemy wielkiej ilości,by nawilżyć skórę. Widzę znaczną zmianę w stanie skóry (pozytywną), stała się gładka, nie widać suchej skóry. Gdy jest przesuszona nieziemsko mnie swędzi, od ponad 2tygodni nie zaznałam tego uczucia ani razu. 
Biały, delikatnie zabarwiony na kremowo. 
Gdybym miała coś zmienić wybrałabym opakowanie. Kosmetyków w tubkach nie można wycisnąć do końca gdy pozostaje mała ilość. Gdy rozcinamy ulatniają się dobroczynne składniki. Wolałabym już słoiczek lub opakowanie z pompką oraz zwiększyć pojemność :) Ale to tylko takie moje gadanie :)
Jestem bardzo zadowolona z otrzymanego produktu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.