czwartek, 26 lutego 2015

Marzenie o długich rzęsach

Dzięki uprzejmości firmy BODETKO, będę miała możliwość testowania odżywki do rzęs. Nigdy nie wierzyłam w takie cuda,póki nie zobaczyłam rezultatu na internecie. 

Moje naturalne rzęsy są gęste,lecz krótkie. Marzą mi się dosłownie 1-2mm dłuższe,aby makijaż wyglądał lepiej. Dawniej stosowałam olejek rycynowy oraz odżywkę firmy L'biotica.
Trzeba stosować ją dłuższy czas co wieczór, przez 3miesiące. Po tym czasie zobaczymy pierwsze efekty.

Producent pisze o produkcie:

Dzięki krystalicznie czystym składnikom osiągnęliśmy profesjonalne serum do rzęs o odpowiedniej konsystencji. Bardzo wydajne opakowanie o pojemności 3ml w połączeniu z wygodnym aplikatorem wystarcza na 6-8 miesięcy.
Stosuj BODETKO LASH raz dziennie, a już po miesiącu zobaczysz rożnicę. Po 3 miesiącach regularnego stosowania będziesz się cieszyła długimi, gęstymi i mocnymi rzęsami.


Aplikacja jest niezwykle łatwa i prosta. Odżywka wygląda jak zwykły eyeliner. Pędzelkiem przejeżdżamy po linii rzęs, właśnie tam gdzie rosną. 
Używam jej już 3dzień, póki co nie dostałam uczulenia, nie piekły mnie oczy. 
Producent ostrzegał,że odżywka może spowodować swędzenie lub pieczenie. Na szczęście nic takiego się nie stało i mogę spokojnie używać produktu.
Bardzo podoba mi się opakowanie! Wygląda mega ekskluzywnie. Połączenie złota z matową czernią to jest to. 
Paczuszka doszła do mnie szczelnie zapakowana,nic się nie pogniotło. 
Cena może troszkę odstraszyć, ponieważ kosztuje w granicy 150zł, więc nie mało.
Pewnie nie pozwoliłabym sobie,aż na tak duży wydatek.

Należy pamiętać,aby odżywka nie dostała się do oczu, ponieważ w składzie znajduje się składnik leku na jaskrę. Gdy dostanie się oczy mogą być zaczerwienione oraz mogą piec. 
Jestem ostrożna i póki co nie stało się nic takiego.

Oczywiście efekt nie jest stały. Po paru tygodniach,gdy wypadną już długie rzęsy, wrócimy do swojego "rozmiaru".

Używacie może jakichś "cudownych" odżywek? :) Którą polecacie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.