niedziela, 22 lutego 2015

Lakierowy haul

W środę wybrałam się po smycz dla psa,a wróciłam jeszcze z lakierami. Postanowiłam zrobić małą konfrontacje, tanich lakierów z Chińczyka. Czasem kupię je,gdy mam pewność,że są okej. 
Gdy maluję paznokcie zwykłymi lakierami zmieniam je co 2-3dni więc troszkę szkoda mi malować lakierami za 20zł :D
W sumie dlatego też,że moja siostra strasznie papra lakierami i nawet ich nie zakręca ;/
Za 10 lakierów zapłaciłam tylko 32zł :) 
Wybrałam lakiery firm,które już kiedyś gościły u mnie i byłam zadowolona.

Wybrałam 3 lakiery z tej samej serii firmy CR. Nigdy na nie nie narzekałam, trzymały się ładnie aż do czasu zmycia. Dodatkowo bardzo podoba mi się ich kolorystyka.
Za 16ml lakier zapłaciłam 3zł. Wybrałam czarny,niebieski oraz różowy. Każdy przy numerku posiada owocową nazwę np. jagoda czy truskawka :)

Z firmy CR wybrałam jeszcze dwa lakiery w odcieniu jasnego różu oraz starego złota. Jest to lakier z mnóstwem drobinek,lecz nie jest perłowy. Na paznokciu przy dwóch warstwach wygląda jak sreberko od czekolady. Kosztowały mnie także 4zł. Kupiłam je z myślą o małym akcencie. Lubię gdy serdeczny palec wyróżnia się,wtedy manicure nie jest nudy.

Następnie wybrałam chłodny liliowy lakier. Firmy Editt. Miałam już okazję pomalować nim paznokcie. Wygląda bardzo ładnie i szybko schnie. Po 2dniach było widać lekkie starcie na końcach,lecz dlatego że nie nałożyłam topu. Kosztował 3,50zł

Trzy brokatowe topy. Uwielbiam świecący top. Bardzo spodobała mi się buteleczka. Wygląda elegancko, niestety nie znam firmy. Tak więc wybrałam złoty brokat, srebrny z różowymi i niebieskimi drobinkami oraz złoty z czerwonymi i zielonymi. Podoba mi się efekt uzyskany po pomalowaniu paznokci. Kosztowały 3zł każdy :)

Ostatni,lecz najładniejszy niebieski brokatowy top. Nie miałam nigdy takiego,więc postanowiłam go sprawdzić. Ma tak dużo drobinek,że niemal całkowicie pokrywa paznokcie. Chyba wrócę po inne topy z tej serii, zwłaszcza,że kosztują tylko 2,50zł

Tak więc zaopatrzyłam się w kilka lakierów. Nie będę kupowała już zwykłych,lecz będę szukać ładnych topów. Mam nadzieję,że trafię na ładne pieguski :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.