środa, 25 lutego 2015

Kolorowo lakierowo! ;)

Paczuszkę dostałam już tydzień temu w poniedziałek. Wybrałam 3 prześliczne lakiery firmy Allepaznokcie. Moim marzeniem było kupić lakier hologramowy,który mieniłby się na wiele barw. 
Dzięki uprzejmości firmy mogłam spełnić swoje małe marzenie.
Z pośród wielu produktów musiałam wybrać kilka,które chcę otrzymać do testów.

Firma mówi o sobie:
Hurtownia Allepaznokcie rozpoczęła swoją działalność w 2005 roku. Firma w czerwcu 2011 r. dołączyła do programu Rzetelna Firma wspieranego przez KRD.
Głównym celem naszej działalności jest zagwarantowanie kompleksowej usługi poprzez bogatą ofertę wysokiej jakości produktów, skierowanych do osób z branży kosmetycznej i fryzjerskiej.
Wyróżniamy się wysokimi standardami obsługi klienta, którzy mogą liczyć nie tylko na rozbudowaną ofertę, lecz również na profesjonalne doradztwo.
Chcąc ułatwić klientom wybór produktów, dokładamy wszelkich starań, aby strona internetowa była przejrzysta. Dzięki kategoriom produktów, zainteresowani w krótkim czasie odnajdą preferowaną ofertę.
Od kilku lat z doskonałym rezultatem pracujemy z gronem specjalistów należących do branży kosmetycznej i fryzjerskiej, którzy cenią sobie poziom naszych usług.

Link do sklepu:


Oczywiście dostałam oczopląsu, nie wiedziałam który lakier mam wybrać. Przeglądałam stronę milion razy. Po chwili zastanowienia postanowiłam że:

1. Muszę mieć lakier hologramowy. Wybrałam numer 2,czyli lekko opalizujący na fioletowo. Jest to lakier dający trójwymiarowy efekt. Mieni się cudownie. Od tygodnia maluję paznokcie tylko tym lakierem. Mam już wyrobioną opinię, więc poznacie ją niedługo.








2.Piaskowy. Mam tylko 2 lakiery piaskowe,więc postanowiłam wypróbować te z firmy Allepaznokcie.
Dostałam jasno pastelowy,który będzie idealny na sezon wiosenno-letni. 
Numer 14










3.Ostatni lecz nie najgorszy! :) Jasny róż,który jest wręcz uroczy! Także mam już wyrobione zdanie na jego temat :) 
Numer 79

Ogromnym plusem lakierów,jest to,że nie zawierają szkodliwego formaldehydu oraz tuluenu.
Podobają mi się także buteleczki. Mają dużą pojemność i wyglądają elegancko. Dodatkowy plus za widoczny numerek oraz dużą kolorystykę do wyboru. Ceny podobne do drogeryjnych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.