środa, 18 lutego 2015

Biedronkowy haul

W poniedziałek wpadłam na chwilkę do Biedronki. Oczywiście zobaczyłam kosmetyki i musiałam podejść. Nigdy wcześniej nie zwracałam uwagi na kolorówkę Be Beauty. 
Moją uwagę przyciągnęły lakiery do paznokci i ust :)
Moje sokole oko zauważyło zniżkę więc stałam z 10minut i wybierałam lakiery do paznokci :D

Do mojego koszyka trafiło:

1.Chusteczki Cleanic z dezodorantem
Unikatowa nowość od marki Cleanic - dezodorant w chusteczce Cleanic DEO Soft oraz Cleanic DEO Fresh to najlepszy sposób na zachowanie czystości i uczucia świeżości przez cały aktywny dzień. Wygodny format produktu pozwala na dyskretne oczyszczenie miejsc powodujących dyskomfort. Wystarczy 1 chusteczka, żeby przemyć pachy, stopy czy dłonie.

Miałam je już nie jeden raz. Kupiłam je za 1,99zł. Są idealne gdy potrzebujemy szybkiego odświeżenia.
Zapach naprawdę bardzo długo pozostaje na ciele. Jest śliczny, delikatny. 



2.Lakier Be Beauty -miętowy.
Mój pierwszy Be Beauty. Wcześniej nie zwracałam na nie większej uwagi, lecz teraz gdy zobaczyłam śliczne pastele musiałam go kupić! Kosztował ok. 5zł. Pazurki pomalowałam nim niemal od razu, gdy wróciłam do domu :)
Jasna pastelowa mięta, takiej dlugo szukałam! :)



3,4. Lakier La Luxe.
Wybrałam dwa pastelowe lakiery w kolorze różu. Jeden jest bardzo jasny, drugi ciemniejszy. Ciekawe jak się spiszą :) 
Za 5ml lakier płacimy 4,99zł. Kolory są piękne pastelowe. Mam ochotę wrócić po więcej <3


5.Be Beauty lakier do ust.
Oj znalazłam cudowny lakier, tym razem do ust. Numer (04) w kolorze fuksji. Po powrocie do domu pomalowałam nim usta. Piękny kolor, do tego pachnie niczym słodkie winogrono :) 
Kosztował mnie 5,99zł




6.Babeczka <3
Już dawno na nie polowałam,lecz szkoda mi było kasy.  Pachnie wanilią, kosztowała 3,99zł.
Przyjemny dodatek do kąpieli.




Taki mały haul Biedronkowy,lecz jestem bardzo zadowolona. Jeśli lakiery mi podpasują wpadnę po więcej <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.