niedziela, 4 stycznia 2015

Zakupy w Avonie? :)

Ponieważ kuzynka jest konsultantką firmy Avon znam każdą nowość nim wejdzie do katalogu.
Przeglądając katalog upatrzyłam parę rzeczy które zapragnęłam mieć w swojej kolekcji.
Marzył mi się piękny piaskowy czerwony lakier, lecz po sklepach nigdzie takiego nie spotkałam.
Miałam ochotę kupić nowe szminki i tutaj trafiła się okazja.
Od listopada nie kupiłam nowych rzeczy więc bardzo kusiło.
Z nowym rokiem przyszły nowe kosmetyki, nieoczekiwanie ponieważ paczka miała być w poniedziałek a była już wczoraj.

Ciekawe co kupiłam tym razem?
Skorzystałam z promocji dla konsultantek i kupiłam na spółkę z kuzynką lakier do paznokci.
Wybrałam czerwony piaskowy lakier o pięknym żywym i nasyconym kolorze niczym wiśnie.
Nazywa się Cherry Dazzler i kosztował mnie ok. 7zł z groszami.
Skorzystałam z promocji "Kup min. 2 produkty, dostaniesz 45% zniżki" niestety była to promocja tylko dla konsultantek.
Nie chciałam brać 2 bo jeśli się nie sprawdzą będzie mi żal pieniążków.
Normalnie lakier kosztuje 12,99zł i występuje w 6-7 kolorach.

Avon wydał nowe szmineczki aż w 20 kolorach!
Noszą nazwę Ultra Colour Indulgence i nie mogłam się im oprzeć. 
Wybrałam 5 kolorów: Orchid Patal, Royal Peony, Pink Blossom, Garden Rose, Poppy pink.
Jak narazie jestem zadowolona, kolory są piękne, szminki dobrze napigmentowane, opakowanie małe eleganckie. 
Bardzo dobrze sunie się nią po ustach i nie podkreśla suchych skórek. 
Kupiłam ją w gazetce dla konsultantki za 10,99zł zaś w Katalogu nr 2 wchodzą do oferty za 15,99zł.
Jestem zadowolona :)

Ostatnią rzeczą jest Wiśniowy sprej do stóp dla mojej mamy.
Zamówiłam go za 3,99zł więc żal nie brać. Miała ochotę już kiedyś skusić się na taki płyn ale zawsze ceny były wyższe lub nie było odpowiedniego.
Teraz gdy trafiła się okazja wybrałam żywy, owocowy zapach wiśni.

A co wy zamówiłyście w katalogu nr 1? :)
Już widzialam gazetki dla konsultantek i mam ochotę na zestaw z białą herbatą, nowy podkład na spróbowanie oraz piękny perfum z dodatkiem kwiatów wiśni <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.