sobota, 31 stycznia 2015

Za co lubię kosmetyki MUR?

Kosmetyki MUR poznałam w październiku. Polubiłam się z nimi od pierwszego makijażu.
Na początku zamówiłam paletkę Flawless, cienie do brwi, eyeliner. Były tanie więc postanowiłam zaryzykować. 
Jeśli się nie sprawdzą oddam siostrze lub znajomej, które nie przykładają większej uwagi do kosmetyków. Jednak tak się nie stało!
Kiedy paleta trafiła w moje dłonie, już następnego dnia zaczęłam ją ostro testować. 
Akurat miałam wykonać parę makijaży, okazja była idealna więc postanowiłam zaryzykować.
W grudniu byłam na zakupowym odwyku więc nie robiłam zakupów.
Czekałam na palety do konturowania, wzdychałam do nich z zachwytu. Najbardziej spodobała mi się Bronze, lecz gdy robiłam 1 zakupy nie była jeszcze dostępna. 
Gdy nadarzyła się okazja trafiła do koszyka jako pierwsza. Następnie po dokładnym przeglądnięciu oferty jeszcze parę rzeczy postanowiłam zakupić. 
Tak więc stałam się właścicielką palety Bright Matte oraz No photo. Zakochałam się w różowym serduszku, które codziennie ląduje na moich policzkach dodając im zdrowego wyglądu.
Teraz bardzo kusi mnie nowa czekoladowa paleta oraz Eyes like Angel. 

Za co lubię kosmetyki MUR?
Przede wszystkim za niską cenę! Gdy kupimy 32 cienie za 40zł? Ceny bardzo kuszą, pewnie są tak niskie bo firma dopiero się rozwija. Oby w przyszłości nie były droższe!
Mimo,że nie wszystkie opakowania są jakieś cudowne kosmetyki wszystko rekompensują. Poza tym przecież o nie chodzi. 
Cienie mają świetną pigmentacje. Trzymają się cały dzień na powiekach nawet bez bazy.
Byłam zdziwiona tak świetną pigmentacją cieni matowych. Łatwo się blendują, nie tworzą plam.
To samo tyczy się paletki z bronzerami. 8 sztuk za 30zł? Są mega intensywnie nasycone kolorem, więc musimy uważać aby nie zrobić sobie krzywdy,
Polubiłam kosmetyki także za opakowanie. W niektórych z tyłu pudełeczka pokazane jest zdjęcie. 
Bardzo wygodne,jeśli nie chcemy wyciągać palety, a pokazać kolorystykę. 
Firma ciągle wydaje nowe cienie,szminki itd tylko wór pieniędzy...
Możemy dostać kosmetyki o ciepłych oraz zimnych tonach. Każda z Nas dobierze coś dla siebie :)

A wy lubicie kosmetyki MUR?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.