piątek, 16 stycznia 2015

Wieczny bałagan w kosmetykach?

Która z Nas przynajmniej raz w tygodniu nie łapie się za głowe patrząc na szafkę z kosmetykami?
U mnie wiecznie był bałagan po tygodniowym używaniu. Szczególnie chodzi o kolorówkę, której używam codziennie i nie zawsze miałam czas odkładać na miejsce.
Znalazłam idealny sposób na porządek, który trwa już dość długo jak na mnie :)

W pepco kupiłam małe koszyczki z plastiku w celu posegregowania kosmetyków. 
Osobno leżą kosmetyki do oczu, ust, twarzy oraz własne pudełko mają także cienie do powiek. 
Kosmetyki trzymam w szafce, bez dostępu do światła które działa negatywnie na nie.

Już na wakacjach w Biedronce dorwałam dwa większe plastikowe pudełka, które są trwałe i nie popękały mi nadal mimo tego,że są wypchane po brzegi.
W jednym mam kosmetyki do twarzy(maseczki,kremy,peelingi) w drugiej zaś same produkty do ciała (balsamy,masła).
W największym pudełko znajdują się kosmetyki do włosów. Część masek i odzywek wyniosłam do łazienki, ponieważ nie mieściły się w koszyczku i zajmowały całą górną półkę. 

Teraz bez problemu wiem, gdzie znajduje się dany produkt i nie muszę grzebać po szafce rozwalając wszystko co ułożyłam.

Wczoraj wpadłam na jeszcze jeden pomysł. Nie wiedziałam co zrobić z niskim kwadratowym pudełkiem, które zostało mi po opakowaniu z świeczek do testów Biedronka. 

Składało się z 2 takich samych kwadratów zakładanych na siebie.
Tak więc do jednego poukładałam same rzeczy do paznokci (lakiery zwykłe i hybrydowe, ozdoby oraz brokat) w ten sposób gdy ktoś przychodzi do mnie na pazurki wyciągam jedno opakowanie gdzie znajduje się wszystko co potrzeba i nie muszę chodzić po 3x aby wszystko przynieść. Pudełko jest twarde i wytrzymałe dodatkowo zszyte zszywaczem więc mam nadzieję,że posłuży na długo.

Miałam zawsze problem z kolorówką. Każdego dnia musiała wyciągać 4 pudełka do pomalowania twarzy, teraz gdy poukładałam wszystko w jednym miejscu jak lakiery, malowanie to czysta przyjemność. Wszystko mam na widoku, pięknie poukładane. Nie muszę męczyć się z odkładaniem na miejsce.

Jeśli wśród waszych kosmetyków panuje bałagan, proponuję poszukać takich pudełeczek gdzie kosmetyki codziennego użytku będą razem w jednego grupie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.