niedziela, 18 stycznia 2015

Więc chodź pomaluj mój świat!

Dokładnie tak! Pomaluj mój świat na wszystkie kolory tęczy. 
Kupiłam bezbarwny eyeliner, dzięki któremu mogę malować kreski w wielu kolorach.

HEAN Multi Colour FIXER to Bezbarwny Eyeliner z pędzelkiem, który zmieszany z cieniami, pozwala na rysowanie różnokolorowych kresek na powiekach. 

hean logo
HEAN Multi Colour FIXER to Bezbarwny Eyeliner z pędzelkiem,który powinien znaleźć się w Twojej kosmetyczce. Bezbarwny Eyeliner to innowacyjny produkt, pozwalający na rysowanie różnokolorowych kresek na powiekach. Cienki pędzelek precyzyjnie rysuje kreski, które są bardzo trwałe i utrzymują się przez cały dzień. 


Jak używać?

* zanurz pędzelek w bezbarwnej bazie
* zmieszaj z cieniami do powiek (mogą być sypkie lub prasowane)
* rysuj kolorowe kreski na powiekach
* opłucz pędzelek ciepłą wodą


Kupiłam go z ciekawości. Byłam ciekawa jak poradzi sobie z malowaniem kresek,póki jeszcze nie mam swojego Duraline.
Jak widać zwykła buteleczka. Jeśli chodzi o pędzelek- jest bardzo przyjemny. Cienki, miękki maluje się bez problemu najcieńsze kreseczki. Dzięki długiemu trzonkowi dobrze trzymać go w dłoni.
Otrzymujemy 5ml płynu.
Malowałam nim kreski przy pomocy różnych cieni. Muszą być dobrze napigmentowane by kreska powstała wyrażnie, bez prześwitów. Używałam cieni Makeup Revolution Brights Matte i przy każdym cieniu (poza białym) otrzymałam śliczną neonową kreske.
Oczywiście o wiele łatwiej można malować kreski gdy mamy pigmenty. Gdy cienie są prasowane, polecam troszkę "skruszyć" aby otrzymac proszek. Dwa pociągnięcia na powiece i gotowe.
Co do trwałości.
Jestem bardzo zadowolona jeśli chodzi o trwałość. Pięknie wygląda na powiece, póki nie zmyjemy makijażu. Mogę powiedzieć nawet,że trzyma się o wiele dłużej :D
Kreseczka wnika w powiekę i trzeba chwilkę zmywać niż pozbędziemy się jej całkowicie.
Nie uczulił mnie, nie podrażnił. Nie przyczynił się do łzawienia oczu.
Dałam za niego ok. 10zł i kupiłam go w sklepie cocolita.pl :)

Kreseczki pojawia się przy innym wpisie :)

Macie może ten specyfik?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.