wtorek, 13 stycznia 2015

The big big haul!

Byłam na zakupowym odwyku niemal od listopada. Było sporo wydatków, oczywiście ze względu na Święta, Sylwestra oraz inne zachcianki. 
Zbierałam pieniążki do skarbonki i wyciągnęłam je dopiero po ogłoszeniu wyników rozdania.
Policzyłam je szybciutko i... dosłownie popłynęłam! 
Skorzystałam z 5% rabatu w sklepie Cocolita. Podkusiłam kuzynkę, aby także coś zamówiła. 
Zamówienie wyszło duże i już napewno w tym miesiącu nie poczynię nowych zakupów. bo za co?
Może jednak przyjmą mnie jeszcze do dodatkowej pracy i będę miała wypłatę na zachcianki? :D
Prezencik z rozdania już został wysłany :) Mam nadzieję,że przypadnie Ci do gustu! :*

Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje zakupy :)
Pewnie pomyślicie, ileż paletek z cieniami. Szykuje się mała konfrontacja, tanich paletek. 

1.Oczywiście Sleek <3
 Dużo dziewczyn chwaliło paletkę Vintage Romance.
Jestem posiadaczką zielonych kocich oczu, gdy zauważyłam piękne fiolety zdecydowałam się na nią bez wahania.

2.Sleek wygrał!
 Zamówiłam także paletkę Rio Rio. Brakuje mi w mojej kosmetyczce tak kolorowych cieni. Mam nadzieję, że będzie genialna.


3.Szminka w kredce Revlon. 
To, że uwielbiam różowe szminki to nie tajemnica. Oglądając vlogerke Stylizacje, Karolina mówiła o tej właśnie szmince. Musiałam ją wypróbować, nie boję się odważnych kolorów więc mam nadzieję,że się sprawdzi w 100%.

4.No photo please!
Coś dla mnie! Nie znoszę zdjęć! Byłam ciekawa czy ta paletka będzie tak dobra jak Flawless.

5.Technic.
Mam juz cienie Technic, lecz w odważniejszych kolorach. Bardzo je polubiłam więc zaopatrzyłam się w jeszcze jedną paletkę. Brązów i złota nigdy za mało :)

6.Hean bezbarwny eyeliner.
Ciekawe po jakiego mi bezbarwny eyeliner? Spotkałam się z nim po raz pierwszy. Pędzelek maczamy z cieniu, ten zaś barwi płyn i powstaje piękna kreska. Coś jak płyn Duraline.

7.Cienie Beauty UK.
Paletka z myślą o konfrontacji z Vintage Romance. Ponieważ kolorystyka jest dość podobna. Ta zaś kosztuje 17zł mniej.

8.Bronzer razy 8 od MUR.
Chorowałam już długo na taką paletkę. Zastanawiałam się nad różami. Postanowiłam wybrać jednak tą z bronzerami, ponieważ właśnie ich częściej używam.

9.Farbka do ust W7.
 Konkurs na produkty W7 przyszedł mi do głowy, właśnie wtedy, gdy zamówiłam produkty tej firmy.
Nigdy nie miałam farbek do ust, więc będzie ciekawie. Odważny róż <3

10.Szminka w kredce W7.
Tutaj wzięłam szminkę, by porównać ją z Revlonem. Jestem w 100% pewna, że będzie słabsza, ale czy dużo gorsza? Przekonamy się niebawem :)

11,12,13.Pędzelki Hakuro.
Moje rozcieracze wyzionęły ducha, zakupiłam więc nowe. Numer 77,76 i 80.
Są to pierwsze pędzelki tej firmy. 

14.Rozświetlacz W7.
Tutaj zdziwiła mnie konsystencja. W buteleczce wygląda niczym lakier do paznokci. Czytałam pozytywne opinie, postanowiłam wypróbować.

15.Technic-róż i błyszczyk w jednym?
Czy to może się udać!? Koniecznie musiał trafić w moje ręce :)

16.Tusz Loreal.
Jestem najbardziej ciekawa właśnie tego tuszu <3 Widziałam efekty już na necie i byłam pozytywnie zaskoczona. Szukam idealnego tuszu wiec może ten? Dałam za niego ok. 23zł więc żal nie brać skoro w drogeriach cena sięga i 60zł :O

17.Róż w serduszku <3
Na jego rzecz musiałam zrezygnować z jednego z pędzli Hakuro. Przekupił mnie słodki wygląd i to,że obecny róż jest na wykończeniu. Kupiłabym je nawet dla samego wyglądu :D

18.Ardell klej.
Niestety pozostałam bez kleju i musiałam kupić nowy. Było mi troszkę żal dać ok 20zł za Duo. Postanowiłam kupić ten,skoro producentem jest ta sama firma. Oby się sprawdził. 

19.Matte Brihgts.
Jak już wspominałam brakowało mi żywych kolorów. Z tego co wiem, na stronie cocolita jest jeszcze jedna "kolorowa" paletka. Ta bardziej przypadła mi do gustu.

20.Ardell kępki. 
Skoro kupiłam juz klej, to potrzebuję nowych kępek! <3 Są piękne.

21.E.l.f gąbka do rozcierania cienia.
Kupiłam z czystej ciekawości :) Nie miałam nic z produktów tej firmy, a pędzelek był mega tani więc chciałam spróbować :)

22.Zdradzona. Ucieczka z Iraku
Książka z Biedronki, opowiada o dziewczynie która musiała uciec z swojego państwa. Przeczytałam już w Sobotę całą książkę. Trzymała do końca w napięciu czy się uda. Polecam jeśli ktoś lubi życiowe książki.

23.Dywanik <3
Załapałam się na cudowny pluszkowy dywanik z Biedronki <3 Wybrałam ten w kolorze fioletu. Pasuje do wystroju pokoju.

Zakupy kuzynki (nie będę ruszać więc zdjęcia opakowań). Jeśli pozwoli chętnie przetestuje.
24.10 out of 10 w kolorach brązu
25.Paletka Technic Smokey.
26.W7 róż i bronzer.

Więc jak widać zamówienie ogromne!
Zaopatrzyłam swoją kosmetyczkę w 100%. Wymieniłam stare kosmetyki, uzupełniłam braki.
Tak więc koniec zakupów na miesiąc styczeń :)
Cen nie podaję. 


Macie może któryś z tych kosmetyków? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.