poniedziałek, 26 stycznia 2015

TAG 40 pytań :)

Zobaczyłam ten TAG u jednej z Was i bardzo mi się spodobał :)
Bardzo lubię czytać TAGI oraz fakty o sobie :) Można w ten sposób się poznać :) Zachęcam do napisania własnych odpowiedzi :)


1. Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?

Rano i wieczorem :)

2. Jaki masz typ cery? 

Mieszaną


3. Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy? 
Używam żelu Barwa oraz Ziaja

4. Czy używasz peelingów do twarzy? 
Tak, nie wyobrażam sobie ich nie używać

5. Jaka to marka?

Używam 3 peelingów. Soraya, Joanna oraz enzymatyczny Lirene


6. Jakiego kremu do twarzy używasz? 

Używam kremu nawilżającego Barwa


7. Czy masz piegi? 

Tak


8. Używasz kremu pod oczy? 

Jeśli sobie przypomnę :D Niestety często zapominam


9. Miałaś kiedyś problem z trądzikiem? 

Nie


10. Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych? 

Nie


11. Jakiego podkładu używasz? 

Teraz używam podkładu Ingrid, ale mam ochotę przetestować Revlon, podobno w lutym/marcu trafi nowa seria z pompką i na to czekam :)


12. Co z korektorem? 
Używam tylko pod oczy Eveline. Dla mnie najlepszy :) Bardzo go lubię 

13. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?

Jeśli idę na zabawę wybieram sztuczne rzęsy lub kępki. Oczy wyglądają o wiele ładniej, dopełniają makijażu oka.


14. Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?

Tak, staram się wymieniać.


15. Jakiej maskary teraz używasz?

Używam 2 mascar. L`Oreal, False Lash Wings Mascara Midnight Black oraz Lovely Pump Up

16. Sephora czy MAC? 
Ani jedna ani druga.


17. Masz kartę pro do MAC? 
Nie. 

18. Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu? 

Pędzli, gąbeczek


19. Używasz bazy pod cienie? 

Tak, jeśli wymga tego sytuacja. Na codzień maluje się cieniami Sleek,które są genialne nawet bez bazy


20. Używasz bazy pod makijaż? 

Jeśli nie muszę nie potrzeba. Na większe wyjścia, obowiązkowo


21. Ulubiony kolor cienia do powiek? 

Szczerze? Nie mam ulubionego. Maluje się brązami oraz innymi stonowanymi kolorami. Uwielbiam także kolorowe cienie


22. Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie? 
Eyeliner. 

23. Jak często dźgnęłaś się w oko kredką? 

Nie lubię malować się kredką, jest mało trwała


24. Co sądzisz o pigmentach/sypkich cieniach? 

Uwielbiam! Można z nich zrobić nawet cień pasowany jeśli nie lubi ktoś sypkich cieni.


25. Używasz kosmetyków mineralnych? 
Nie, ake chciałabym

26. Ulubiona szminka? 

Hmm polubiłam się z nową szminka Avon Zmysłowa przyjemność. Lubię także szminki Revlon


27. Ulubiony balsam do ust? 

Hmm Einstain. Bardzo dobrze nawilża moje usta.


28. Ulubiona marka lakierów do paznokci?

Przerzuciłam się na hybrydy więc Silcare i Em nail. Jeśli chodzi o zwykłe lubię firmę Wibo, NYC oraz Maybelline


29. Ulubiony róż?

Od kiedy mam serduszko MUR, zakochałam się w tym różu.


30. Kupujesz kosmetyki na E-bay/Allegro?

Tylko lakiery do paznokci. Jeśli chodzi o kosmetyki kupuje je często w sklepie cocolita.pl oraz kosmetykizameryki.pl


31. Lubisz kosmetyki z drogerii? 
Tak, lecz rzadko je kupuję. Wolę sklepy internetowe 

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach? 
Nie. Nie wiem jak były przechowywane oraz czy są dobre.

33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu? 
Tak. Było by świetnie, niestety w mojej miejscowości nie ma szans i musiałabym daleko szukać.



34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż? 

Nie, Staram się zawsze robić to perfekcyjnie

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć? 
Jak się bawić to się bawić brwi wy****ć kreski wstawić :D

36. Lubisz kolorowe makijaże?

Kocham! Od maja nie wyobrażam sobie bez nich makijażu! :)


37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż? 

Hmm... Kim Kardashian zawsze wygląda perfekcyjnie oraz Rita Ora z tymi czerwonymi ustami <3


38. Jeśli miałabyś wyjść z domu, używając tylko jednego produktu, co by to było? 

Szminka! Uwielbiam mieć pomalowane usta


39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu? 

Tak, nie wstydze się własnej twarzy :) Nie mam problemów z wyjściem do znajomych czy na zakupy


40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?
Tak. Mam ciemną oprawę oczu i zawsze oczyszczoną skórę twarzy :) Nie mogę narzekać :)


Mam nadzieję, że także chętnie weźmiecie udział w TAGU :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.