czwartek, 22 stycznia 2015

Matte Brights

Paletkę Matte Brights kupiłam tydzień temu. Nie wiedziałam na którą kolorową paletkę od firmy mam wybrać. Zdecydowałam się tą i wiem,że kupię drugą z czystej ciekawości.
Po lewej stronie bez bazy, po prawej z bazą.
Jest to moja pierwsza paletka cienii z tej serii. Mam już paletkę Flawless,którą uwielbiam, więc postanowiłam wypróbować inne wersje.

Paleta Matte Brights to zestaw 12 matowych, świetnie napigmentowanych cieni do powiek w intensywnych kolorach od firmy Makeup Revolution
Makeup Revolution to błyskawicznie rozwijająca się marka, która powstała w marcu 2014r i w oszałamiającym tempie tworzy znakomite kosmetyki, o świetnej jakości i jednocześnie w kuszącej cenie. Oferują bardzo szeroką gamę produktów zarówno do makijaż twarzy, oczu czy ust. 
Paletka skrywa 12 cieni dających przepiękne matowe wykończeniem, lecz w bardzo zdecydowanych i odważnych kolorach. Za jej pomocą stworzysz odważny makijaż.  
Do zestawu dołączona została wygodna pacynka do nakładania cieni. 






Opakowanie:
Jak widzimy na zdjęciu paletka wygląda bardzo fajnie. Lecz gdy bierzemy ją w łapki widzimy,że wykonana jest z cienkiego plastiku. Góra lekko się rysuje, ale to nie problem dla mnie.
Mimo,że wykonana z tandetnego plastiku, jest dość solidna.

Ukad cieni jest troszkę niewygodny. Ulożone są w długie paski, nie  zawsze dobrze jest manewrować pędzelkiem.

Kolorystyka:
Nie byłam pewna czy przy pomocy tej paletki,będę mogła wykonać całkowity makijaż oczu.
Nic mylnego. Przy jej pomocy mogę wyczarować całkiem fajny makijaż. Nie trzeba się tego obawiać.

Pigmentacja:
Cienie są dobrze napigmentowane, ale nie bardzo dobrze. Niektóre cienie są genialne, jest może 2-3 słabiej napigmentowane. Ogólnie nie mam z nimi problemów, możemy nakładać warstwy na powiekę, tworząc przy tym bardziej wyraźny makijaż. 
Nie zmieniają się w jedną wielką plamę podczas blendowania. Kolory można bardzo ładnie połączyć.
Jestem zdziwiona tym,że biały cień jest bardzo dobrze napigmentowany.
Malowałam kreski na powiekach przy pomocy tej paletki i kolor jest intensywny, nie ma prześwitów.

Konsystencja:
Cienie są miękkie, kremowe. Bardzo łatwo nabiera się je na pędzelek. Lekko się osypują jak większność cieni.


Trwałość:
Z bazą wytrzymują cały dzień, od rana aż do momentu kiedy je zmyjemy.
Bez bazy oczywiście trwałość jest krótsza.

Cena:
20zł


Dostępność:
Sklepy internetowe

Data ważności:
12miesięcy od otwarcia.

Nie byłam pewna do końca tej palety. Miałam wątpliwość, lecz ciesze się bardzo,że skusiłam się na nią.
Można wyczarować piękny, kolorowy makijaż który przyciąga spojrzenia. 
Wykorzystuje ją do tworzenia kresek na powiekach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.