sobota, 17 stycznia 2015

Dlaczego nic nie wygrywam? Jak wygrać konkursy i gdzie?

Wydawało mi się, że nigdy nie mam szczęścia. Jednak gdy zaczęłam śledzić konkursy oraz rozdania i testy już nie raz dostałam nagrodę.
Jak zacząć i co trzeba zrobić?


1.Dlaczego nigdy nie wygrywam?
Może dlatego, że nie bierzesz w nich udziału? Jeśli zobaczysz konkurs,który Cię zaciekawi warto brać udział. Kiedyś na pewno los się uśmiechnie i wygrasz nagrodę, rozdanie czy testy kosmetyków.
W ciągu miesiąca pojawia się bardzo dużo konkursów różnego typu. Warto spróbować.

2.Skup się i daj czadu.
Wiele konkursów polega na wymyśleniu chwytliwej nazwy czy kreatywnej odpowiedzi.
Konkurs trwa parę dni lub tygodni więc usiądź spokojnie, wymyśl naprawdę świetną opowiedz i wyślij. 
W facebook'owych konkursach bardzo często wygrywają wierszyki.

3.Analizuj i czytaj regulamin.
Sprawdź dokładnie regulamin konkursu, aby nie było później nieprzyjemnych sytuacji.
W regulaminie znajdziemy potrzebne informacje dotyczące konkursu.
Jeśli nie przeczytamy go, nagroda może nas ominąć.
W przypadku gdy dodane jest zdjęcie i ogłoszony konkurs, a nie ma regulaminu ani wiarygodnych informacji, po prostu mamy pewność,że to jedna wielka ściema.

4.Wiarygodność konkursu.
Jak już wspomniałam wyżej, szukajmy konkursów z regulaminem.
Gdy widzisz,że "organizator" pisze "wygrałam/łem 10 Iphonów lub Air Maxów i chcę zrobić konkurs...", a zdjęcie jest dodane z internetu, nie ma informacji o organizatorze - rezygnujmy.
Wiadomo taki konkurs jest bublem.

5.Doświadczenia.
Warto analizować, co zrobiłaś/napisałaś by wygrać konkurs. Jeśli raz się udało,może uda się następnym razem?

6.Wspomagacze.
Moja tutaj o stronach. Często śledzę strony, które organizują rozdania,konkursy, testy.

Gdzie mogę znaleźć konkurs/rozdanie/testy?

Wskazówki:
-na kartce napisz gdzie, kiedy, do kiedy, i co można wygrać (abyś wiedział w czym bierzesz udział)
-mam osoby e-mail do konkursów. Nie chcę, aby wiadomość o wygranej trafiła do SPAMU
-unikaj konkursów w których możesz wygrać po podaniu numeru telefonu (może ściągnąć Ci pieniądze z konta)
-sprawdzaj odpowiedzi (aby nie było błędów)
-warto odpuścić konkursy na zbieranie "like" na FB. Konkursowi wyjadacze mają już swoją dużą grupę kolegów, więc nie pozwolą abyś odebrała im nagrodę.

Mam nadzieję, że także wygracie wiele ciekawych nagród :):*
Nie można się poddawać, bo właśnie rozczarowanie jest najgorsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.