sobota, 24 stycznia 2015

Czy w Chińczyku można znaleźć cudeńka? :) NIEKOSMETYCZNY HAUL

W środę wybrałam się z siostrą do galerii. Miałam ograniczone środki, aby nie wydać za dużo.

Załapałyśmy się jeszcze na promocje, więc żal nie skorzystać.
Siostra zadowolona wyszła z dwiema bluzkami, sweterkiem i ciepłą bluzą.
Ja akurat nie kupiłam nic z ciuszków, bo mam za dużo i w 3/4 nie chodzę nawet :D
Zakupy odbyły się w ekspresowym tempie, ale zaliczam je do udanych.
Odwiedziłam także Biedre oraz Chińczyka, a raczej Chiński Market/centrum :D
Zakupy nie należą do ogromnych, kupiłam to czego potrzebowałam :)

Zaczynając od galerii.

Wstąpiłam do Sinsay'a. Trwała akurat promocja -50% na przecenioną biżuterię. Brakowało mi kolczyków, więc postanowiłam się w nie zaopatrzyć. Miałam wątpliwości,czy kupić jedną czy dwie płytki z kolczykami. Ostatecznie kupiłam 2 za 8zł. Początkowo cena obu wynosiła 30zł. 
8zł za 18par, grzech nie brać! Nie wiem czy jutro się po nie nie wybiorę, bo zostało jeszcze wiele innych.
Następnie udałam się do Pana Chińczyka popatrzeć za pierdołami :D 
Potrzebowałam dużego lusterka do malowania, dorwałam je za 9zł i ma ok. 20cm średnicy.
Mam już takie małe i niestety było niewygodne gdy musiałam zrobić make-up.

Nawet nie wiecie jak ucieszyłam się gdy zobaczyłam sondy do robienia kropek! Chorowałam na nie od ponad roku. 5sztuk kupiłam za uwaga... 8zł. Żal nie brać prawda? Zwłaszcza,że na necie są dużo droższe. 

Wkurzały mnie patyczki drewniane do odsuwania skórek, po czasie się niszczyły. Zaopatrzyłam się w silikonowe
kopytka, które bardzo dobrze odsuwają i nie niszczą się tak szybko. Za 12sztuk zapłaciłam 3zł. 

Ostatnią rzeczą od Chińczyka jest pilniczek. Nigdy ich za mało.

Sztuczne rzęski z diamencikami oraz zwykła kupiłam z ciekawości do testów. Za 3pary zapłaciłam 5zł.
Miałam już kiedyś rzęsy Magic Girl, lecz tutaj widzę,że paseczki są ciut inne. 
Z diamencikami kupiłam z myślą o siostrze i jej występach  tanecznych.

Następnie zakupy z Biedry, które kupiłam w przeciągu ok. tygodnia. Trwała promocja na książki, które kosztowały ok. 10zł za sztukę. 
Wybrałam aż 5sztuk. Kupiłam książki, które widać na obrazku. 
Wróć,jeśli pamiętasz oraz Gwiazd naszych wina kupiłam w Empiku obie za ok. 50zł
Uważam,że na książki nigdy nie można żałować pieniążków.
Uwielbiam czytać i Wjp oraz Gnw przeczytałam w ciągu jednego dnia w zaledwie 6godzin :) 

Wczoraj dorwałam 3 pudełeczka za mniej niż 3zł :)
Będą na kosmetyki :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.