piątek, 12 grudnia 2014

Nowa współpraca - informacje o firmie Safira.

Podjęłam współpracę z firmą Safira.
Jestem bardzo zadowolona, ponieważ mogę poznawać różne kosmetyki które wcześniej nie były mi znane.
Paczuszka przyszła wczoraj, dobrze zabezpieczona w pudełku.



Safira jest polską firmą, która oferuje kosmetyki poprzez zamówienie u konsultantów.
Na rynku od 2006roku.
Firma dba o potrzeby klientów, opinie klientów są bardzo ważne.
Kosmetyki niestety nie są dostępne w sklepach, drogeriach i aptekach.
Firma działa na zasadzie jak wiele innych typu Avon, Oriflame itd.
Safira oferuje swoje produkty w sieci sprzedaży bezpośredniej poprzez Konsultantki Klubu Safira.
 Jest to forma promocji i sprzedaży produktów, która przynosi wymierne korzyści finansowe osobom z nami współpracującym.
Firma mieści się w Krakowie, proponują game kosmetyków dla kobiet, mężczyzn a także dzieci.




Link do fimy:
http://safira.pl/
http://www.safira.net.pl/  sklep
https://www.facebook.com/SafiraClub/timeline

W razie pytań:
safira@safira.pl

Bardzo podoba mi się podejście do Nas blogerek.
Otrzymałam meil z dokładnymi informacjami dotyczącymi wspólpracy.
Bardzo zaskoczyła mnie oferta, niedość że mogę przetestować kosmetyki możliwe jest także zamówienie pierwszych kosmetyków troszkę taniej.

Jak możemy zamówić kosmetyki?
Kosmetyki można zamówić u konsultantki która otrzyma elegancki katalog z produktami,
Można z nimi zapoznać się także na stronie sklepu.
Jest także możliwość zamówienia samemu, gdy zostaniemy Stałym Klientem



Jak zostać Stałym Klientem i co z tego mamy?
http://www.safira.net.pl/zostan-klientem.html

Korzystasz z kosmetyków SAFIRA. Teraz masz możliwość dołączenia do stałych Klientów firmy SAFIRA uzyskując rabat na każde zamówienie w wysokości 30% marży. Wystarczy krótka rejestracja by cieszyć się możliwością tańszych zakupów w firmie SAFIRA. Co daje rejestracja?
Niższe ceny kosmetyków SAFIRA (taniej o 30% marżę).
Bezpłatne członkostwo w ekskluzwynym gronie stałych Klientów.
Brak limitów zamówieniowych (zamawiasz kiedy chcesz oraz ile chcesz).
Dodatkowe rabaty osobiste.
Udział w atrakcyjnych promocjach, tylko dla zarejestrowanych Klientów.


Jak zostać Konsultantką?

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych współpracą z firmą SAFIRA. Bez względu na wiek, płeć, wykształcenie czy Twoje doświadczenie pomożemy osiągnąć Twój sukces z firmą SAFIRA. Wystarczy krótka rejestracja aby zostać Konsultantem SAFIRA. Co daje rejestracja?
Hurtowe ceny kosmetyków SAFIRA (taniej o 30% marżę).
Do 21% dodatkowej prowizji z obortu własnej grupy.
Do 15% dodatkowej prowizji z obortu osobistego.
Pakiet chętnie kupowanych kosmetyków (6 szt. Blue Ice lub Cold As Ice).
Udział w atrakcyjnych promocjach, tylko dla Konsultantów SAFIRA.
Brak limitów zamówieniowych (zamawiasz kiedy chcesz oraz ile chcesz).
Brak stałych kosztów - nie ma żadnych opłat członkowskich czy okresowych.


Do testów dostałam:

Łatwe w użyciu kapsułki zawierają odżywiające i regenerujące włosy witaminy i aminoproteiny jedwabiu. Zawarty w nich skwalen ma właściwości przeciwgrzybicze i antybakteryjne, przyśpiesza przenikanie substancji pielęgnacyjnych do środka włosa. Cząsteczki keratyny wbudowywują się w uszkodzone miejsca łusek włosów, uzupełniając niedobór składników budujących. Kapsułki regenerują i wzmacniają zniszczone i osłabione cebulki i łuski włosów. Eliminują efekt nadmiernie skręconych i przesuszonych włosów, przywracają im zdrowy wygląd. Dostępne w trzech zapachach: jaśmin, róża i zielona herbata.

Łagodny preparat o szerokim zastosowaniu do codziennej pielęgnacji twarzy. Doskonale myje i nawilża skórę. Eliminuje zanieczyszczenia i likwiduje nadmiar sebum, zapobiegając powstawaniu zaskórników. Ułatwia tym samym oddychanie skóry i łagodzi objawy trądziku. Dokładnie i skutecznie zmywa makijaż bez nadmiernego wysuszania skóry.
Preparat może być stosowany także jako maseczka oczyszczająca. W tym celu należy nałożyć grubszą warstwę kremu na twarz, a następnie po upływie 15 minut zmyć obficie ciepłą wodą.
Po zastosowaniu kremu cera staje się aksamitna i wyjątkowo rozświetlona. UWAGA! Produkt nie zawiera mydła, dzięki czemu nie zaburza naturalnego pH skóry. Polecany szczególnie do cery tłustej i mieszanej.
Tutaj dostałam jeszcze mieszanke pozostałych ampułek :) 

Doskonały preparat pielęgnacyjny i łagodzący do ciała.Rozluźnia mięśnie,usuwa zmęczenie po wzmożonym wysiłku fizycznym,daje uczucie odświeżenia ciała.Działa relaksująco i odprężająco.Dzięki zawartości olejku eukaliptusowego i licznych wyciągów ziołowych żel posiada szerokie właściwości dobroczynne dla ciała.Pielęgnuje i wygładza skórę,działa przeciwzapalnie i uśmierzająco.Jego konsystencja sprawia,że preparat doskonale nadaje się do masażu.


Jestem bardzo zadowolona z każdego produktu, który dostałam.
Nie miałam ich nigdy wcześniej więc będzie co testować.
Jestem bardzo ciekawa preparatu Biser i ampułek :)
Uwielbiam mentolowy zapach i gdy wyciągnęłam z pudełka żel musiałam otworzyć i posmarować dłonie :D 
Idealny na gorące lato, w czasie choroby i gdy jesteśmy zmęczone.
Z produktu napewno skorzysta także moja mama.

Dodatkowo dostałam reklamówki firmowe, ulotki oraz katalog w którym wszystko dokładnie pisze.

Dostałam także czekoladę za co dziękuje serdecznie :)

Zabieram się do testów! :)


Ps. Przed wami jeszcze jedna paczuszka, którą także wczoraj dostalam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.