środa, 17 grudnia 2014

Mariza, Aksamitny fluid- moja opinia





Następny kosmetyk leci do zrecenzjowania.

Używam go od czwartku do dziś więc niemal tydzień.
Mogę go testować dzięki uprzejmności firmy Mariza.
Kolor wydawał mi się za ciemny ale na twarzy wygląda bardzo ładnie.



Tutaj troszkę informacji z strony producenta.


Opakowanie:
Ja do testów dostałam próbkę, więc nie mogę nic powiedzieć o pełnowymiarowym opakowaniu.
Malutki słoiczek który dostałam pod spodem na informacje o produkcie, date ważności i numerek. U mnie 14.


Konsystencja:
Fluid jest dość rzadki, ale nie ma problemów z nakładaniem go na twarz. Łatwo rozprowadza się po twarzy.

Trwałość:
U mnie utrzymał się ok. 3-4godziny, następnie trzeba było przypudrować twarz.


Krycie:
Osobiście lubię produkty mocno kryjące, tutaj mamy doczynienia z fluidem średnio kryjącym. 
Polecam się dziewczyna które lubią delikatne fluidy.

Efekt na twarzy:
Na twarzy nie tworzy efektu maski, cera jest ładnie rozświetlona,delikatnie matuje.
Twarz jest gładka, nie zatkał nie pojawily się pryszcze i inne paskudy.


Cena:
Fluid pełnowymiarowy kosztuje w granicy 15zł i możemy zamówić go u konsultantek.

Podsumowanie:
Podkład zdecydowanie nie pasuje do moich wymagań bo lubię kryjące.
Jednak fajnie się spisuje i będę używała go aż braknie. Skóra wygląda ładnie i to się liczy.

Jeśli szukacie lekkiego podkładu polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla mnie ważny, dzięki Tobie pisanie recenzji ma sens.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.